Menu

Promena datuma rezervacije avionske karte. Kako to uraditi?

Promena datuma rezervacije avionske karte. Kako to uraditi?

Niskotarifni avio-prevoznici

Niskotarifni avio-prevoznici (takozvani lou-kost) u većini slučajeva dozvoljavaju promenu pojedinih podataka na rezervisanoj karti – datum, ime putnika ili destinaciju, u skladu sa pravilnikom dotične avio-kompanije. U slučaju da ste rezervisali kartu kod niskotarifne avio-kompanije, svaka promena se naplaćuje prema određenom cenovniku.

Evo nekoliko osnovnih pravila kad su u pitanju promene rezervacije avionske karte:

  • Promena datuma leta: naknada se plaća za svakog putnika i za svaki segment leta, a u nju se nekad uračunava i razlika u ceni karte za svakog od putnika.
  • Promena imena putnika: naknada se naplaćuje za svako promenjeno ime i za svaki segment leta, a u nju se nekad uračunava i razlika u ceni karte za sve putnike kojima se menja ime.
  • Promena puta: naknada se naplaćuje za svaki promenjeni segment leta, a u nju se uračunava razlika u ceni između prvobitno i naknadno rezervisanog leta.

Upamtite!

  • Avionska karta uvek se izdaje pojedincu i uvek je lična. Promena imena može vas koštati više nego kupovina nove karte.
  • U slučaju da je cena nove rezervacije niža od cene prvobitne rezervacije, avio-prevoznik ne refundira razliku u ceni.
  • Troškovi promene rezervacije zavise od razlike u ceni između prvobitno rezervisanog i naknadno rezervisanog datuma – kako u slučaju da menjate datum, tako i u slučaju da menjate ime putnika.
  • Promena pravca leta nije moguća tako da zamenite grad poletanja i grad sletanja.
  • Promena leta tako da odaberete drugi zakazani let nekog drugog niskotarifnog avio-prevoznika nije moguća.
  • Promena podataka o platiocu (ako nije putnik naveden u rezervaciji) ne naplaćuje se.
  • Promene se mogu obaviti preko Korisničkog centra.

eSky naplaćuje agencijsku proviziju za svaku izmenu rezervacije, a ona će biti uključena u finalni tošak za naplatu. Provizija se naplaćuje svakom putniku za koga se radi promena rezervacije.

Regularni avio-prevoznici

Slično kao i niskotarifni avio-prevoznici, i regularne avio-kompanije dozvoljavaju izmene već izdatih rezervacija.

Upamtite!

  • Promena imena putnika kod većine regularnih avio-prevoznika nije moguća. U slučaju da ipak morate da promenite ime putnika, najbolje je da kontaktirate Korisnički centar kompanije eSky.
  • Sve promene i troškovi u vezi s njima definisani su u pravilima korišćenja vaše avio-karte.
  • Što je niža cena vaše karte i što je jeftinija cena samog leta, to su vm ograničenije opcije za promenu rezervacije.
  • Promotivne cene najjeftinijih karata, onih za ekonomsku klasu, obično ne dozvoljavaju nikakve izmene, a u slučajevima da dozvoljavaju, onda to čine uz visoku naknadu.
  • Ako vam je važna mogućnost promene rezervacije, odaberite tarifu avio-karte s kojom je to moguće uz niže troškove.
  • Promena podataka o platiocu (ako nije putnik naveden u rezervaciji) ne naplaćuje se.
  • Promene se mogu obaviti preko Korisničkog centra.

 

Uputi i predlozi, koji se nalaze u ovom članku i povezanim člancima, su samo informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo koja potraživanja prema eSky.pl S.A.

Zainteresirao vas članak ali treba vam više informacija?
Hvala na pomoći

Vaše mišljenje će nam pomoći da kreiramo bolje i više prilagođene članke.

Trenutno nismo u mogućnosti da pošaljemo vaše zabeleške

Pošaljite ponovo ili pokušajte kasnije.