Jelovnik

Hoteli sa 1 zvezdicom

Hoteli sa 1 zvezdicom

Hoteli označeni 1 zvezdicom su objekti sa najmanjim brojem dodatnih usluga uključenih u cenu. Za svaku državu važe zasebni standardi. Opis predstavljen ovde odnosi se na hotele sa 1 zvezdicom u Srbiji.

Oprema sobe, kupatilo

Sobe hotela ove kategorije su osnovno opremljene. Krevet za jednu osobu mora biti minimalnih dimenzija 190 cm x 90 cm, a za dve osobe min. 190 x 137 cm. Kreveti na sprat (kao trajni ležaji) su prihvatljivi samo za decu. Kada se koriste kreveti na sprat, gost o tome mora biti obavešten prilkom rezervacije. Najčešće može se tu naći i ormar ili niša u zidu za odlaganje odeće i prtljaga, noćni ormarić, radni sto ili sto, stolica za svakog gosta, manje ogledalo, lampa. Obavezno je glavno osvetljenje i barem jedan slobodan utikač u sobi. Dekor sobe treba biti u solidnom stanju.

Dodatno u sobama mora se nalaziti telefon i uputstvo za njegovo korišćenje, imenik usluga i SOS brojevi telefona u slučaju opasnosti na srpskom i najmanje jednom stranom jeziku, inventarska lista, cenovnik usluga i kućni red ispisani na srpskom i najmanje jednom stranom jeziku.

Što se tiče sigurnosnih standarda, u sobama na vratima ili u blizini vrata treba se nalaziti protivpožarni plan.

Kupatilo može se nalaziti u hodniku i biti zajedničko za više soba. U kupatilu gosti moraju imati neprestano pristup toploj i hladnoj vodi. Ukoliko kupatilo se nalazi u sobi, gosti najčešće imaju na raspolaganju penu za kupanje ili gel za tuširanje i šampon za kosu. Tu treba da se nalazi kada ili tuš kabina, umivaonik i wc šolja.

Minimalna površina sobe u hotelu sa 1 zvezdicom:

tip sobe površina u kvadratnim metrima
jednokrevetna 10
dvokrevetna 14
porodična 18
studio 18
apartman bez kuhinje

18

apartman sa kuhinjom

21

Oprema hotela

Spoljni izgled objekta odaje opšti utisak jednostavnog izgleda, a materijali korišćeni u obradi površina standardnog su kvaliteta.

Ukoliko hotel nema svoj parking, ispred ulaza trebalo bi se nalaziti mesto gde se gosti mogu zaustaviti automobilom dok ne odlože svoje stvari i prtljage. Obaveza postojanja parkinga ne odnosi se na objekte locirane na području užeg gradskog jezgra ili u okviru prirodnog dobra ili nepokretnog kulturnog dobra i njegove zaštićene okoline.

U prijemnom holu oznake za komunikacije i sadržaje hotela (ulaz, recepcija, restoran, toaleti, informacije…) moraju biti vidno istaknute. Recepcija mora se nalaziti u delu prijemnog hola (sto je prihvatljiv umesto recepcijskog pulta), mora raditi barem 12 sati na dan, a osoblje treba znati barem jedan strani jezik. U objektima sa 5 nivoa i više trebao bi funkcionisati lift za goste.

U sobama grejanje se obezbeđuje bez dodatne naknade i kontroliše se od strane gosta. U hotelu treba se nalaziti i prostorija opremljena TV-om sa daljinskim upravljačem u koju gosti imaju pristup.

Usluge za goste

U hotelu tog standarda obroke uslužuje se unutar dva sata u određeno vreme. Za doručak gosti najčešće dobijaju izbor mlečnih i suhomesnatih proizvoda i jela od jaja, žitarica, napitak (kafa, čaj i sl.),voćni sok, voće ili voćnu salatu. Doručak poslužuje konobar, a gosti mogu birati između barem dva meni-a.

Prostorije za pravljenje kafe ili čaja trebaju biti dostupne i na raspolaganju gostima 24 sata bilo u sobama ili javnim prostorima (samouslužni aparati su prihvatljivi u javnim prostorima).

Među osnovnim uslugama nalazi se usluga buđenja, odlaganje prtljaga, novca i vrednosnih stvari.

Uputi i predlozi, koji se nalaze u ovom članku i povezanim člancima, su samo informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo koja potraživanja prema eSky.pl S.A.

Zainteresirao vas članak ali treba vam više informacija?
Hvala na pomoći

Vaše mišljenje će nam pomoći da kreiramo bolje i više prilagođene članke.

Trenutno nismo u mogućnosti da pošaljemo vaše zabeleške

Pošaljite ponovo ili pokušajte kasnije.