Jelovnik

Hoteli sa 1 zvezdicom

Hoteli sa 1 zvezdicom

Hoteli označeni 1 zvezdicom su objekti sa najmanjim brojem dodatnih usluga uključenih u cenu. Za svaku državu važe zasebni standardi. Opis predstavljen ovde odnosi se na hotele sa 1 zvezdicom u Srbiji.

Oprema sobe, kupatilo

Sobe hotela ove kategorije su osnovno opremljene. Krevet za jednu osobu mora biti minimalnih dimenzija 190 cm x 90 cm, a za dve osobe min. 190 x 137 cm. Kreveti na sprat (kao trajni ležaji) su prihvatljivi samo za decu. Kada se koriste kreveti na sprat, gost o tome mora biti obavešten prilkom rezervacije. Najčešće može se tu naći i ormar ili niša u zidu za odlaganje odeće i prtljaga, noćni ormarić, radni sto ili sto, stolica za svakog gosta, manje ogledalo, lampa. Obavezno je glavno osvetljenje i barem jedan slobodan utikač u sobi. Dekor sobe treba biti u solidnom stanju.

Dodatno u sobama mora se nalaziti telefon i uputstvo za njegovo korišćenje, imenik usluga i SOS brojevi telefona u slučaju opasnosti na srpskom i najmanje jednom stranom jeziku, inventarska lista, cenovnik usluga i kućni red ispisani na srpskom i najmanje jednom stranom jeziku.

Što se tiče sigurnosnih standarda, u sobama na vratima ili u blizini vrata treba se nalaziti protivpožarni plan.

Kupatilo može se nalaziti u hodniku i biti zajedničko za više soba. U kupatilu gosti moraju imati neprestano pristup toploj i hladnoj vodi. Ukoliko kupatilo se nalazi u sobi, gosti najčešće imaju na raspolaganju penu za kupanje ili gel za tuširanje i šampon za kosu. Tu treba da se nalazi kada ili tuš kabina, umivaonik i wc šolja.

Minimalna površina sobe u hotelu sa 1 zvezdicom:

tip sobe površina u kvadratnim metrima
jednokrevetna 10
dvokrevetna 14
porodična 18
studio 18
apartman bez kuhinje

18

apartman sa kuhinjom

21

Oprema hotela

Spoljni izgled objekta odaje opšti utisak jednostavnog izgleda, a materijali korišćeni u obradi površina standardnog su kvaliteta.

Ukoliko hotel nema svoj parking, ispred ulaza trebalo bi se nalaziti mesto gde se gosti mogu zaustaviti automobilom dok ne odlože svoje stvari i prtljage. Obaveza postojanja parkinga ne odnosi se na objekte locirane na području užeg gradskog jezgra ili u okviru prirodnog dobra ili nepokretnog kulturnog dobra i njegove zaštićene okoline.

U prijemnom holu oznake za komunikacije i sadržaje hotela (ulaz, recepcija, restoran, toaleti, informacije…) moraju biti vidno istaknute. Recepcija mora se nalaziti u delu prijemnog hola (sto je prihvatljiv umesto recepcijskog pulta), mora raditi barem 12 sati na dan, a osoblje treba znati barem jedan strani jezik. U objektima sa 5 nivoa i više trebao bi funkcionisati lift za goste.

U sobama grejanje se obezbeđuje bez dodatne naknade i kontroliše se od strane gosta. U hotelu treba se nalaziti i prostorija opremljena TV-om sa daljinskim upravljačem u koju gosti imaju pristup.

Usluge za goste

U hotelu tog standarda obroke uslužuje se unutar dva sata u određeno vreme. Za doručak gosti najčešće dobijaju izbor mlečnih i suhomesnatih proizvoda i jela od jaja, žitarica, napitak (kafa, čaj i sl.),voćni sok, voće ili voćnu salatu. Doručak poslužuje konobar, a gosti mogu birati između barem dva meni-a.

Prostorije za pravljenje kafe ili čaja trebaju biti dostupne i na raspolaganju gostima 24 sata bilo u sobama ili javnim prostorima (samouslužni aparati su prihvatljivi u javnim prostorima).

Među osnovnim uslugama nalazi se usluga buđenja, odlaganje prtljaga, novca i vrednosnih stvari.

Uputstva i predlozi navedeni u ovom članku i povezanim člancima samo su informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo kakva potraživanja prema eSky.pl S.A.

Zainteresovao vas je članak, ali treba vam više informacija?
Hvala na pomoći

Vaše mišljenje će nam pomoći da kreiramo bolje i više prilagođene članke.

Trenutno nismo u mogućnosti da pošaljemo vaše zabeleške

Pošaljite ponovo ili pokušajte kasnije.