Jelovnik

Hoteli sa 2 zvezdice

Hoteli sa 2 zvezdice

Za svaku državu važe zasebni standardi. Opis predstavljen ovde odnosi se na hotele sa 2 zvezdice u Srbiji.

Oprema sobe, kupatilo

Sobe hotela ove kategorije su osnovno opremljene. Krevet za jednu osobu mora biti minimalnih dimenzija 190 cm x 90 cm, a za dve osobe min. 190 x 137 cm. Najčešće može se tu naći i ormar ili niša u zidu za odlaganje odeće i prtljaga, noćni ormarić, radni sto ili sto, stolica za svakog gosta, ogledalo, lampa. Minimalno 25% hotelskih soba u objektu mora biti opremljeno televizorom sa daljinskim upravljačem. Obavezno je glavno osvetljenje i barem jedan slobodan utikač u sobi. Oprema, nameštaj, podovi i dekor sobe trebaju biti dobrog kvaliteta i u solidnom stanju. 

Dodatno u sobama mora se nalaziti telefon i uputstvo za njegovo korišćenje, imenik usluga i SOS brojevi telefona u slučaju opasnosti na srpskom i najmanje jednom stranom jeziku, inventarska lista, cenovnik usluga i kućni red, štampana obaveštenja na srpskom i najmanje jednom stranom jeziku o sadržajima i uslugama koje se nude gostu. Što se tiče sigurnosnih standarda, u sobama na vratima ili u blizini vrata treba se nalaziti protivpožarni plan.

Kupatilo može se nalaziti u hodniku i biti zajedničko za više soba. U kupatilu gosti moraju imati neprestano pristup toploj i hladnoj vodi. Ukoliko kupatilo se nalazi u sobi, gostima mora biti na raspolaganju pena za kupanje ili gel za tuširanje i šampon za kosu. Fen se može nalaziti u kupatilu, ali ukoliko ga nema gosti ga dobijaju na zahtev. Tu treba da se nalazi kada ili tuš kabina, umivaonik i wc šolja.

Minimalna površina sobe u hotelu sa 2 zvezdice:

tip sobe

površina u kvadratnim metrima

jednokrevetna

12

dvokrevetna

16

porodična

20

studio

20

apartman bez kuhinje

20

apartman sa kuhinjom

23

Oprema hotela

Spoljni izgled objekta odaje opšti utisak dobrog izgleda, a materijali korišćeni u obradi površina standardnog su kvaliteta. U okolini hotela trebaju se nalaziti uređene i održavane zelene parkovske površine sa uređenim pešačkim komunikacijama i platoima od čvrstog materijala.

Glavni ulaz u hotel za goste treba biti odvojen od ulaza za robu i osoblje. Ispred zgrade mora se nalaziti parking za goste. Obaveza postojanja parkinga ne odnosi se na objekte locirane na području užeg gradskog jezgra ili u okviru prirodnog dobra ili nepokretnog kulturnog dobra i njegove zaštićene okoline.

U prijemnom holu mora se nalaziti sedeća garnitura a oznake za komunikacije i sadržaje hotela (ulaz, recepcija, restoran, toaleti, informacije…) moraju biti vidno istaknute isto kao i vreme usluživanja obroka i službi u hotelu. Recepcija mora se nalaziti u delu prijemnog hola (sto je prihvatljiv umesto recepcijskog pulta), mora raditi barem 12 sati na dan, a osoblje treba znati barem jedan strani jezik. Recepcijsko poslovanje treba biti kompjuterizovano. U hotelima sa 2 zvezdice gosti mogu plaćati kreditnim karticama. U objektima sa 5 nivoa i više trebao bi funkcionisati lift za goste.

U sobama grejanje se obezbeđuje bez dodatne naknade i kontroliše se od strane gosta. U 25% smeštajnih jedinica mora se nalaziti klimatizacija sa mogućnošću individualnog podešavanja. Gosti trebaju imati mogućnost čuvanja vrednosti u hotelskom sefu. U hotelu treba se nalaziti i prostorija opremljena TV-om sa daljinskim upravljačem u koju gosti imaju pristup.

Usluge za goste

U hotelu tog standarda obroke uslužuje se unutar dva sata u određeno vreme. Za doručak gosti najčešće dobijaju izbor mlečnih i suhomesnatih proizvoda i jela od jaja, žitarica, napitak (kafa, čaj i sl.),voćni sok, voće ili voćnu salatu. Doručak poslužuje konobar, a gosti mogu birati između barem dva meni-a.

Prostorije za pravljenje kafe ili čaja trebaju biti dostupne i na raspolaganju gostima 24 sata bilo u sobama ili javnim prostorima (samouslužni aparati su prihvatljivi u javnim prostorima).

Među osnovnim uslugama nalazi se usluga buđenja, odlaganje prtljaga, novca i vrednosnih stvari.

 

 

Uputstva i predlozi navedeni u ovom članku i povezanim člancima samo su informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo kakva potraživanja prema eSky.pl S.A.

Zainteresovao vas je članak, ali treba vam više informacija?
Hvala na pomoći

Vaše mišljenje će nam pomoći da kreiramo bolje i više prilagođene članke.

Trenutno nismo u mogućnosti da pošaljemo vaše zabeleške

Pošaljite ponovo ili pokušajte kasnije.