Jelovnik

Hoteli sa 3 zvezdice

Hoteli sa 3 zvezdice

Hoteli s 3 zvezdice su objekti višeg standarda. Za svaku državu važe zasebni standardi. Opis predstavljen ovde odnosi se na hotele s 3 zvezdice u Srbiji.

Oprema sobe, kupatilo

Sobe hotela ove kategorije su osnovno opremljene, ali oprema, nameštaj, podovi i dekor sobe trebaju biti višeg kvaliteta i u solidnom stanju. Krevet za jednu osobu mora biti minimalnih dimenzija 190 cm x 90 cm, za dve osobe min. 190 x 137 cm, a dečji krevet dobija se na zahtev. Kreveti su zaštićeni higijenskim umecima za dušeke. Osim standardne opreme sobe (ormara, noćnih ormarića, radnog stola, stolica za svakog gosta, lampe, utikača) tu je i ogledalo za celo figuru, prospekt hotela, bešumni minibar (barem u pola smeštajnih jedinica u objektu). Minimalno 50% hotelskih soba mora biti opremljeno televizorom sa daljinskim upravljačem. Posteljina, uključujući jorganske prekrivače menja se bar na svaka tri ili četiri dana u zavisnosti od dužine boravka svakog novog gosta.

Dodatno u sobama mora se nalaziti telefon sa mogućnošću uspostavljanja direktnih telefonskih veza iz svake smeštajne jedinice, imenik usluga i SOS brojevi telefona u slučaju opasnosti na srpskom i najmanje jednom stranom jeziku, inventarska lista, cenovnik usluga i kućni red, štampana obaveštenja na srpskom i najmanje jednom stranom jeziku o sadržajima i uslugama koje se nude gostu. Što se tiče sigurnosnih standarda, u sobama na vratima ili u blizini vrata treba se nalaziti protivpožarni plan.

Kupatilo se nalazi u sobi, gostima mora biti na raspolaganju pena za kupanje ili gel za tuširanje i šampon za kosu i fen (u sobi ili u kupatilu), prostirka za noge, sredstvo za neutralisanje mirisa, higijenske vrećice. Tu treba da se nalazi kada ili tuš kabina, umivaonik i wc šolja.

Minimalna površina sobe u hotelu sa 3 zvezdice:

tip sobe

površina u kvadratnim metrima

jednokrevetna

14

dvokrevetna

18

porodična

22

studio

22

apartman bez kuhinje

22

apartman sa kuhinjom

25

Oprema hotela

Spoljni izgled objekta odaje opšti utisak višeg kvaliteta. U okolini hotela trebaju se nalaziti uređene i održavane zelene parkovske površine sa uređenim pešačkim komunikacijama i platoima od čvrstog materijala.

Glavni ulaz u hotel za goste treba biti odvojen od ulaza za robu i osoblje. Ispred zgrade mora se nalaziti parking za goste. Obaveza postojanja parkinga ne odnosi se na objekte locirane na području užeg gradskog jezgra ili u okviru prirodnog dobra ili nepokretnog kulturnog dobra i njegove zaštićene okoline.

U prijemnom holu mora se nalaziti sedeća garnitura, a oznake za komunikacije i sadržaje hotela (ulaz, recepcija, restoran, toaleti, informacije…) moraju biti vidno istaknute isto kao i vreme usluživanja obroka i službi u hotelu. U hotelu te kategorije nalazi se odvojen, nezavisan prostor recepcije sa recepcijskim pultom koji radi barem 18 sati na dan, a osoblje treba znati barem dva strana jezika. Recepcijsko poslovanje treba biti kompjuterizovano, a gostima na raspolaganju stoje faks, fotokopir aparat ili skener, gosti mogu takođe plaćati kreditnim karticama. U objektima sa 4 nivoa i više trebao bi funkcionisati lift za goste.

U sobama grejanje se obezbeđuje bez dodatne naknade i kontroliše se od strane gosta. U 50% smeštajnih jedinica mora se nalaziti klimatizacija sa mogućnošću individualnog podešavanja. Gosti trebaju imati mogućnost čuvanja vrednosti u centralnom sefu sa pojedinačnim kasetama (koji se nalaze u najmanje 30% smeštajnih jedinica), a barem 20% smeštajnih jedinica treba imati pojedinačni sef. U hotelu treba se nalaziti i prostorija opremljena TV-om sa daljinskim upravljačem u koju gosti imaju pristup.

Usluge za goste

U hotelu tog standarda obroke uslužuje se unutar tri sata u određeno vreme. Doručak poslužuje se kao švedski sto, šta se tiče ostalih obroka, gosti imaju na raspolaganju najmanje tri meni-a po izboru i jela po porudžbini. Ukoliko u hotelu nalazi se aperitiv bar treba raditi barem 12 sati dnevno, a room service ponuda pića i napitaka treba biti dostupna barem 16 sati dnevno.

Među osnovnim uslugama nalaze se usluga buđenja, nošenje prtljaga, novca i vrednosnih stvari, pristup internetu (u najmanje jednoj pristupnoj tački u objektu u okviru javnih prostorija), pristup aparatu za čišćenje obuće u prijemnom holu ili u okviru smeštajnog dela objekta.

Uputi i predlozi, koji se nalaze u ovom članku i povezanim člancima, su samo informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo koja potraživanja prema eSky.pl S.A.

Zainteresirao vas članak ali treba vam više informacija?
Hvala na pomoći

Vaše mišljenje će nam pomoći da kreiramo bolje i više prilagođene članke.

Trenutno nismo u mogućnosti da pošaljemo vaše zabeleške

Pošaljite ponovo ili pokušajte kasnije.