Jelovnik

Hoteli sa 3 zvezdice

Hoteli sa 3 zvezdice

Hoteli s 3 zvezdice su objekti višeg standarda. Za svaku državu važe zasebni standardi. Opis predstavljen ovde odnosi se na hotele s 3 zvezdice u Srbiji.

Oprema sobe, kupatilo

Sobe hotela ove kategorije su osnovno opremljene, ali oprema, nameštaj, podovi i dekor sobe trebaju biti višeg kvaliteta i u solidnom stanju. Krevet za jednu osobu mora biti minimalnih dimenzija 190 cm x 90 cm, za dve osobe min. 190 x 137 cm, a dečji krevet dobija se na zahtev. Kreveti su zaštićeni higijenskim umecima za dušeke. Osim standardne opreme sobe (ormara, noćnih ormarića, radnog stola, stolica za svakog gosta, lampe, utikača) tu je i ogledalo za celo figuru, prospekt hotela, bešumni minibar (barem u pola smeštajnih jedinica u objektu). Minimalno 50% hotelskih soba mora biti opremljeno televizorom sa daljinskim upravljačem. Posteljina, uključujući jorganske prekrivače menja se bar na svaka tri ili četiri dana u zavisnosti od dužine boravka svakog novog gosta.

Dodatno u sobama mora se nalaziti telefon sa mogućnošću uspostavljanja direktnih telefonskih veza iz svake smeštajne jedinice, imenik usluga i SOS brojevi telefona u slučaju opasnosti na srpskom i najmanje jednom stranom jeziku, inventarska lista, cenovnik usluga i kućni red, štampana obaveštenja na srpskom i najmanje jednom stranom jeziku o sadržajima i uslugama koje se nude gostu. Što se tiče sigurnosnih standarda, u sobama na vratima ili u blizini vrata treba se nalaziti protivpožarni plan.

Kupatilo se nalazi u sobi, gostima mora biti na raspolaganju pena za kupanje ili gel za tuširanje i šampon za kosu i fen (u sobi ili u kupatilu), prostirka za noge, sredstvo za neutralisanje mirisa, higijenske vrećice. Tu treba da se nalazi kada ili tuš kabina, umivaonik i wc šolja.

Minimalna površina sobe u hotelu sa 3 zvezdice:

tip sobe

površina u kvadratnim metrima

jednokrevetna

14

dvokrevetna

18

porodična

22

studio

22

apartman bez kuhinje

22

apartman sa kuhinjom

25

Oprema hotela

Spoljni izgled objekta odaje opšti utisak višeg kvaliteta. U okolini hotela trebaju se nalaziti uređene i održavane zelene parkovske površine sa uređenim pešačkim komunikacijama i platoima od čvrstog materijala.

Glavni ulaz u hotel za goste treba biti odvojen od ulaza za robu i osoblje. Ispred zgrade mora se nalaziti parking za goste. Obaveza postojanja parkinga ne odnosi se na objekte locirane na području užeg gradskog jezgra ili u okviru prirodnog dobra ili nepokretnog kulturnog dobra i njegove zaštićene okoline.

U prijemnom holu mora se nalaziti sedeća garnitura, a oznake za komunikacije i sadržaje hotela (ulaz, recepcija, restoran, toaleti, informacije…) moraju biti vidno istaknute isto kao i vreme usluživanja obroka i službi u hotelu. U hotelu te kategorije nalazi se odvojen, nezavisan prostor recepcije sa recepcijskim pultom koji radi barem 18 sati na dan, a osoblje treba znati barem dva strana jezika. Recepcijsko poslovanje treba biti kompjuterizovano, a gostima na raspolaganju stoje faks, fotokopir aparat ili skener, gosti mogu takođe plaćati kreditnim karticama. U objektima sa 4 nivoa i više trebao bi funkcionisati lift za goste.

U sobama grejanje se obezbeđuje bez dodatne naknade i kontroliše se od strane gosta. U 50% smeštajnih jedinica mora se nalaziti klimatizacija sa mogućnošću individualnog podešavanja. Gosti trebaju imati mogućnost čuvanja vrednosti u centralnom sefu sa pojedinačnim kasetama (koji se nalaze u najmanje 30% smeštajnih jedinica), a barem 20% smeštajnih jedinica treba imati pojedinačni sef. U hotelu treba se nalaziti i prostorija opremljena TV-om sa daljinskim upravljačem u koju gosti imaju pristup.

Usluge za goste

U hotelu tog standarda obroke uslužuje se unutar tri sata u određeno vreme. Doručak poslužuje se kao švedski sto, šta se tiče ostalih obroka, gosti imaju na raspolaganju najmanje tri meni-a po izboru i jela po porudžbini. Ukoliko u hotelu nalazi se aperitiv bar treba raditi barem 12 sati dnevno, a room service ponuda pića i napitaka treba biti dostupna barem 16 sati dnevno.

Među osnovnim uslugama nalaze se usluga buđenja, nošenje prtljaga, novca i vrednosnih stvari, pristup internetu (u najmanje jednoj pristupnoj tački u objektu u okviru javnih prostorija), pristup aparatu za čišćenje obuće u prijemnom holu ili u okviru smeštajnog dela objekta.

Uputstva i predlozi navedeni u ovom članku i povezanim člancima samo su informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo kakva potraživanja prema eSky.pl S.A.

Zainteresovao vas je članak, ali treba vam više informacija?
Hvala na pomoći

Vaše mišljenje će nam pomoći da kreiramo bolje i više prilagođene članke.

Trenutno nismo u mogućnosti da pošaljemo vaše zabeleške

Pošaljite ponovo ili pokušajte kasnije.