Cena po 1 odrasloj osobi u dva pravca
Lufthansa je nemački nacionalni avio-prevoznik, prvi u Evropi i četvrti na svetu po broju usluženih korisnika. Lufthansa Group obuhvata kompanije Lufthansa Regional, Lufthansa Cargo, Germanwings, Austrian Airlines, Swiss International Airlines, ali i nekoliko drugih kompanija delimično pripada ovom nemačkom gigantu. Lufthansa je jedan od osnivača vazduhoplovnog saveza Star Alliance. Godine 1926. u Berlinu je osnovana kao firma zvana Hans Deutsche Luft. Danas je sedište kompanije u Kelnu, ali njena glavna baza je Frankfurtski aerodrom. Godine 2001. godine aerodrom u Minhenu postao je još jedna baza kompanije. Lufthansa leti za 18 destinacija u Nemačkoj i 202 destinacije širom sveta. Cela grupacija prevozi do više od 400 destinacija na pet kontinenata.
Avio-prevoznik Lufthansa dozvoljava da ručni prtljag unesete u avion. Njegove dimenzije i težinu određuje avio-prevoznik i oni mogu varirati u odnosu na klasu vaše rezervacije i destinaciju. Čekirani prtljag, koji ne nosite sa sobom u kabinu, takođe mora biti u okviru određenih dimenzija i težine. I tu važe različita pravila u odnosu na klasu vaše rezervacije i destinaciju.
Putnici mogu da odaberu jednu od četiri putne klase. U najjeftinijoj, ekonomskoj klasi, koja je dostupna na kratkim i umereno udaljenim destinacijama, putnici imaju dosta mesta zahvaljujući ergonomskom obliku sedišta. Dodatnu udobnost pružaju nasloni za ruke koji se mogu podešavati.
U premijum ekonomskoj klasi na interkontinentalnim letovima putnici imaju pravo na više prtljaga.
Na većini aerodroma putnici prve i biznis klase mogu da koriste specijalni laundž, koji pruža mnoge usluge. Prva klasa kompanije Lufthansa rangirana je u Skytrax sistemu, koji se odnosi na kvalitet usluga avio-prevoznika.
Dvadeset tri sata pre poletanja možete se čekirati preko interneta, odabrati sedište u avionu i odštampati kartu za ukrcavanje ili je poslati na svoj mobilni telefon. Čekiranje onlajn moguće je preko sledećih avio-prevoznika i na sledećim destinacijama:
• Lufthansa – za sve letove,
• Austrian – letovi između Nemačke i Austrije,
• SWISS – samo za polaske iz Frankfurta, Minhena, Beograda, Tokija, Beča i Katanije,
• LOT – (osim u Hamburgu i Štutgartu) za letove između Nemačke i Poljske,
• TAP Air Portugal samo za polaske iz Diseldorfa ili sa aerodroma Hitrou u Londonu,
• Adria Airways i Croatia Airlines za polaske iz Nemačke,
• SAS za polaske iz Nemačke (osim iz Diseldorfa, Hamburga, berlinskog aerodroma Tegel), Dubaija i Zagreba.
Lufthansa Group ima drugu po veličini vazdušnu flotu na svetu. Sastoji se od skoro 300 aviona. Airbus A380-800, A340-600, A340-300, A330-300 i Boeing 747-8, 747-400, BBJ 737-800 IGW koriste se za interkontinentalne letove. Na relacijama srednje udaljenosti koriste se Airbus A321-100 / 200, A320-200, A319-100 i Boeing 737-500, 737-300. Embraer ERJ-195 i ERJ-190 kao i Bombardier CRJ900 i CRJ700 lete na najkraćim relacijama.
Aerodrom u Frankfurtu poznat je i kao Rhein-Main, prema regionu u kom se nalazi. Najprometniji je aerodrom u Nemačkoj, treći u Evropi (posle aerodroma Hitrou i Šal de Gol) i deveti na svetu. Smešten je 12 km jugozapadno od centra Frankfurta. Glavna je baza avio-prevoznika Lufthansa i German Condor.
Frankfurtski aerodrom osnovan je 1936. Preko njegova dva terminala danas se preveze 58 miliona putnika godišnje. Terminal T1, koji je podeljen u zone A, B, C i Z, služi za Lufthansa i Star Alliance letove. Postoji i poseban deo terminala za putnike prve klase avio-prevoznika Lufthansa.
Terminal T2 podeljen je u dve zone, D i E.
U ekonomskoj klasi na svim destinacijama služe se topli i hladni napici, a u zavisnosti od rute i sendviči ili toplo jelo. U premijum ekonomskoj klasi putnici se dočekuju s pićem odmah po ukrcavanju. Putnici u biznis klasi mogu da biraju jela iz jelovnika u zavisnosti od dužine putovanja i destinacije. Jela za putnike prve klase pripremaju najbolji šefovi.
Na interkontinentalnim letovima putnici svih klasa mogu besplatno da gledaju kanal Sport 24. Ponuda kanala na engleskom jeziku uključuje fudbalske utakmice Bundeslige i engleske Premijer lige, trke Formule 1, teniske mečeve i golfske turnire. Rad samog kanala zavisi od toga da li je u avionu dostupna onlajn usluga FlyNet (što je omogućeno u oko 90% aviona). Zahvaljujući ovoj usluzi putnici mogu da koriste internet na svojim uređajima tokom leta.