Meni

Tražiš li pomoć?

Upravljaj svojom rezervacijom i upoznaj odgovore na najčešće postavljana pitanja

Proveri status i upravljaj rezervacijom

Pošalji ponovo mejl s potvrdom rezervacije
Upravljaj rezervacijom

Pomoću Tvog naloga na jednostavan način:
  • proverićeš broj i status rezervacije,
  • prijavićeš želju promene termina putovanja,
  • saznaćeš kako uraditi čekiranje onlajn,
  • dokupićeš prtljag i prvenstvo ukrcavanja,
  • proverićeš koji dokumenti su neophodni i koje su aktuelne bezbednosne mere na tvojoj destinaciji,
  • proverićeš vizni režim i kupićeš vizu ili ESTA,
  • rezervisaćeš noćenje sa popustom, kupićeš osiguranje i iznajmićeš automobil.

  • Prijavi se ili registruj navodeći adresu e-pošte koju korišćenu za vreme pravljenja rezervacije.

    Pristupite Tvom nalogu
    Proverite status rezervacije bez prijave - ovde

    Pronađi temu koja te zanima

    Trenutne informacije

    • Zašto je moje plaćanje rezervacije podeljeno na dva bankovna transfera kod nekih avio-kompanija?

      Avio-prevoznik zahteva da podelite trošak usluge u dva odvojena koraka. U prvom koraku platićete kartu. U drugom koraku izvršićete uplatu usluge i platiti ostale usluge (npr. kupljeno osiguranje). Do ovih koraka možete doći kada odaberete svoj način plaćanja.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Ryanair verifikacija rezevacije. Kako radi?

      Ukoliko niskobudžetni avioprevnozik, kao što je Ryanair bude zahtevao verifkaciju Vaše rezervacije, dobićete e-mail od nas sa potrebnim informacijama i link za verifikacioni formular.

      Ovo je standardna praksa i Vaša karta će i dalje biti validna. Međutim, ukoliko ne verifikujete Vašu rezervaciju, nećete moći upravljati njom. Uz to, nećete proći kroz online check-in i moraćete platiti na aerodromu (oko 55€ po osobi po letu).

      Pre nego počnete sa checkingom Vaše rezervacije, pripremite sledeće:

      • Uređaj sa kamerom koja radi i koju ćete koristiti za verifikaciju,
      • Kreditnu karticu i identifikacioni dokument,
      • Broj Vaše avionske rezervacije (pronaći ćete ga u Vašem e-mailu ili elektronskoj karti),
      • ostale detalje koje ste korisiti da rezervišete kartu.

      Verifikacioni formular se može sastojati od nekoliko koraka, te s toga, pratite instrukcije na web-sajtu avioprevoznika. Unesite potrebne informacije i dajte potrebne saglasnosti. Avioprevnoznik takođe može tražiti skeniran ili fotografisan dokument kojeg ste koristili da napravite rezervaciju, kao i fotografiju Vašeg lica.

      Saznajte više u uputstvu: Verifikacija rezervacije avioprevoznika.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Moj let je otkazan. Šta dalje?

      Ako je avio-kompanija otkazala vaš let, imate pravo na izbor novog datuma leta ili povrat novca za Vašu kartu. Na avio-kompaniji je da odluči o obliku povrata (na primer, možete dobiti vaučer, bodove ili novac).

      Kako ćete postupiti zavisi od toga ko upravlja vašom rezervacijom i ko Vas kontaktira: eSky ili avio-kompanija direktno (saznajte više o rezervacijama eSky koje upravljaju avio-kompanijama). Informacije o tome ko upravlja vašom rezervacijom pronaći ćete u e-mailu koji vam šaljemo s avio-kartom. Ako piše: "Možete proveriti trenutne informacije o svojoj rezervaciji ovde" - Vašom rezervacijom upravlja eSky. Ako poruka koju primate glasi: "Možete pronaći trenutne informacije o rasporedu na veb-sajtu avio-kompanije" - Vašu rezervaciju direktno obavlja avio-kompanija.

      Zapamtite: Neke niskotarifne avio-kompanije, za razliku od redovnih avio-kompanija (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu s drugim partnerima, poput pretraživača letova ili usluga putovanja kao što je eSky, kako bi služile svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki koji rezervišu karte niskotarifnih avio-kompanija putem eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.

       

      eSky me kontaktira

      Ako vam je informacija o otkazivanju leta poslata na e-mail adresu od strane eSky-a, postupak povrata je kako sledeći:

      • Obaveštavamo Vas da je avio-kompanija otkazala let,
      • Kontaktiramo avio-kompaniju da saznamo koje opcije povrata su vam dostupne,
      • Nakon što dobijemo ove informacije, poslaćemo vam poruku s opcijama povrata koje Vam stoje na raspolaganju; vrsta povrata će potpuno zavisiti od avio-kompanije,
      • U slučaju promene statusa ili produženog vremena čekanja, poslaćemo vam e-mail s relevantnim informacijama,
      • Ako Vaša rezervacija obuhvata više od jedne karte, obavestićemo Vas o dostupnim opcijama povrata u jednoj ili više odvojenih poruka.

      Upravljajte svojom rezervacijom na Vašem računu.

       

      Avio-kompanija me kontaktira

      Ako Vam je informacija o otkazivanju leta poslata direktno na Vašu e-mail adresu od strane avio-kompanije, postupak za promenu datuma ili povrat novca zasniva se isključivo na politici avio-kompanije. U ovom slučaju, dobićete sve informacije direktno od avio-kompanije, uključujući sledeće korake, listu dostupnih opcija povrata i ažuriranja o statusu vašeg slučaja. Da biste dobili povrat novca, pratite informacije koje su vam poslate i kontaktirajte avio-kompaniju direktno, npr. putem e-maila ili telefona.

       

      Zapamtite: Povrati za neiskorištene karte uključuju trošak karte i aerodromske takse. Ostale usluge eSky-a koje su kupljene s kartom možda nisu refundabilne.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Koliko traje povrat novca za otkazan let?

      Čekate povrat novca za neiskorištenu kartu? Budite sigurni da ćete ga sigurno dobiti ako se avio-kompanija složi s ovim aranžmanom. Vreme čekanja potpuno zavisi od odluke avio-kompanije i može trajati od 3 dana do 3 meseca. Niže ćete pronaći informacije o tome ko će Vas kontaktirati u vezi s povratom novca (saznajte više o rezervacijama eSky koje upravljaju avio-kompanijama).

      Ako Vašom rezervacijom upravlja eSky (znate to ako u e-mailu koji Vam šaljemo s avio-kartom piše "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde"), poslaćemo Vam informacije o otkazivanju leta i preduzeti korake što je pre moguće kako bismo od avio-kompanije u Vaše ime dobili povrat novca za kartu. Dobićemo informacije o vrstama povrata koje nudi avio-kompanija i nastojati završiti slučaj. Obaveštavaćemo Vas.

      Ako Vašom rezervacijom direktno upravlja avio-kompanija (znate to ako u e-mailu koji Vam šaljemo s avio-kartom piše: "Možete pronaći najnovije informacije o rasporedu na veb-sajtu avio-kompanije"), dobićete sve informacije o povratu, dostupnim vrstama povrata i rokovima od avio-kompanije u e-mailu prilikom postupka rezervacije. Ako želite saznati trenutni status Vašeg zahteva i kada ćete dobiti novac, kontaktirajte avio-kompaniju direktno putem e-maila ili telefona.

      Zapamtite: Povrati su mnogo brži ako izaberete vaučer ili bodove koje možete koristiti za svoje karte nego ako izaberete transfer novca na svoj račun ili karticu. Dostupnost opcije povrata zavisi od avio-kompanije čiju kartu imate.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Koji dokumenti su potrebni za putovanje?

      Listu dokumenata potrebnih za vaše putovanje pronaći ćete na Vašem računu. Nakon prijave, pristupite detaljima svoje rezervacije i proverite odeljak "Potrebni dokumenti". Najbrži način pristupa svom računu je instalirati eSky aplikaciju.

      U EU i nekim zemljama koje nisu članice EU-a, za prelazak granice potreban Vam je samo lični dokument. Da biste saznali kako to funkcioniše u pojedinim zemljama, molimo Vas posetite naš veb-sajt.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Moj eSky račub - zašto da ga kreiram?

      Vaš račun omogućava Vam brzo i jednostavno upravljanje rezervacijama. Šta to znači?

      U svom računu možete:

      • proveriti broj svoje rezervacije i status,
      • zatražiti promene datuma putovanja,
      • saznati kako se prijaviti online,
      • kupiti prtljag i prioritetno ukrcavanje,
      • proveriti potrebne dokumente i trenutne sigurnosne propise u zemlji odredišta,
      • proveriti zahteve za vizu i kupiti vizu ili ESTA,
      • rezervisati smeštaj po sniženoj ceni, kupiti osiguranje i iznajmiti automobil.

      Pročitajte članak da biste saznali više o opcijama svog računa.

      Vaš račun možete kreirati u tren oka, ili na našem veb-sajtu ili putem eSky aplikacije. Ako već nemate aplikaciju, preuzmite je kako biste u svakom trenutku pristupili svojim rezervacijama.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu kontaktirati eSky?

      Postoje tri načina:

      1. Ako vam je potrebna pomoć tokom putovanja, nazovite liniju za pomoć.
        Broj pomoćne linije i radno vreme pronaći ćete na Vašoj karti.

      2. Ako ne putujete, ali želite da nas kontaktirate u vezi sa rezervacijom, prijavite se na svoj račun. To će Vam omogućiti upravljanje rezervacijom i pronalaženje svih potrebnih informacija.
        Ako nemate račun, kreirajte ga i dodajte svoju rezervaciju. Da biste to učinili, unesite broj rezervacije u odgovarajuće polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
        Zapamtite: Dodavanje rezervacija u Vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene s istom e-mail adresom kao što je e-mail adresa Vašeg računa.
        Instalacijom mobilne aplikacije eSky imate odmah pristup svim funkcijama.

      3. Ako ne putujete, ali želite da nas kontaktirate u vezi sa nečim drugim, koristite kontakt formu.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Online prijava

    • Kada ću dobiti svoju kartu i gde je mogu pronaći?

      Gde pronaći ukrcajnu kartu ili potvrdu zavisi od toga da li Vas kontaktira eSky ili direktno avio-kompanija (pročitajte više o rezervacijama eSky koje upravljaju avio-kompanijama). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji Vam šaljemo sa avio-kartom.

      Ako piše: "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde" - Vašu rezervaciju upravlja eSky. Ako Vašu rezervaciju direktno upravlja avio-kompanija, poruka koju primate će reći "Možete pronaći najnovije informacije o rasporedu na veb-sajtu avio-kompanije".

      Zapamtite: Neki niskotarifni avio-prevoznici, za razliku od redovnih avio-kompanija(kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu s drugim partnerima, poput pretraživača letova ili usluga prodaje putovanja kao što je eSky, kako bi služili svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki koji rezervišu karte niskotarifnih avio-kompanija putem eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.

      • Kontaktirao me eSky ili me kontaktira avio-kompanija, ali sam kupio prijavu online putem eSky-a.

        Karte za ukrcavanje ili potvrde poslaće se na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karte i biće dostupne u vašem eSky računu 24 do 8 sati pre vremena planiranog leta. Ako nemate račun, kreirajte ga i dodajte svoju rezervaciju.

        Zapamtite: Unos rezervacija u Vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kao što je adresa vašeg računa. Za trenutan pristup upravljanju Vašim rezervacijama, instalirajte eSky mobilnu aplikaciju.

        Ako Vaše putovanje obuhvata više letova, karte ili potvrde će biti dostupne odvojeno u vašem eSky računu i poslate u zasebnim e-mailovima: od 24 do 8 sati pre polaska svakog leta.

        Primer 1

        Letite:

        • iz Varšave u London - 1.06, 15:00,
        • iz Londona u Varšavu - 7.06, 19:00.

        Karte za ukrcavanje ili potvrde ćete dobiti:

        • za let iz Varšave za London najranije 30.05, 15:00 (najkasnije - 1.06, 7:00),
        • za let iz Londona u Varšavu najranije 5.06, 19:00 (najkasnije - 7.06, 11:00).

        Primer 2

        Letite:

        • iz Varšave na Tenerife - 1.06, 9:00, sa presedanjem u Barseloni - 1.06, 13:00 (let MultiLine),
        • sa Tenerifa u Varšavu - 7.06, 12:00, sa presedanjem u Frankfurtu - 7.06, 18:00 (let MultiLine).

        Karte za ukrcavanje ili potvrde ćete dobiti:

        • za let iz Varšave u Barselonu najranije 30.05, 9:00 (najkasnije - 1.06, 1:00),
        • za let iz Barselone na Tenerife najranije 30.05, 13:00 (najkasnije - 1.06, 5:00),
        • za let sa Tenerifa do Frankfurta najranije 5.06, 12:00 (najkasnije - 7.06, 4:00),
        • za let iz Frankfurta u Varšavu najranije 5.06, 18:00 (najkasnije - 7.06, 10:00).

        Ako je Vaš let za manje od 8 sati, a niste dobili e-mail sa kartama za ukrcavanje ili potvrdom prijave, molimo proverite svoj eSky račun ili SPAM folder kako biste videli koja je e-mail adresa korišćena prilikom rezervacije. Moguće je da su karte poslate na drugu e-mail adresu.

        Zapamtite: Za letove koji zahtevaju dodatne informacije na formularu za prijavu, karte za ukrcavanje ili potvrde će biti poslate, pod uslovom da su unete potrebne informacije. Ako putujete sa više putnika, molimo Vas da obezbedite detalje za svakog putnika.

      • Avio-kompanija me kontaktira

        Ako se prijavite online na veb-sajtu avio-kompanije, preuzete ćete kartu za ukrcavanje čim završite prijavu, prema uputstvima avio-kompanije.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Da li je potrebno odštampati kartu za ukrcavanje?

      Da biste se uverili da ćete se ukrcati u avion, preuzmite i odštampajte svaku kartu za ukrcavanje ili potvrdu prijave koja Vam je poslata od strane eSky-a ili preuzeta iz Vašeg računa. Takođe ih možete preuzeti i sačuvati na mobilnom uređaju (smartfonu ili tabletu) kako biste ih poneli sa sobom).

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Online prijava korak po korak

      Prilikom prijave, dobićete kartu za ukrcavanje koja Vam omogućava da se ukrcate u avion. Za niskotarifne avio-kompanije (npr. Ryanair, Wizz Air, easyJet), to je obavezno i ako nemate karate za ukrcavanje (odštampane ili sačuvane na mobilnom uređaju) možete platiti dodatni troškom na aerodromu ili odbijanjem ukrcavanja.

      Procedura prijave varira od avio-kompanije do avio-kompanije i u zavisnosti je od toga da li Vas kontaktira eSky ili direktno avio-kompanija (pročitajte više o rezervacijama na eSky kojima upravljaju avio-kompanijama). Relevatne informacije pronaći ćete u e-mailu koji Vam šaljemo sa kartom.

      Ako piše: "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde" - Vaša rezervacija se obrađuje putem eSky-a. Ako poruka koju primate kaže: "Možete pronaći najnovije informacije o rasporedu na veb-sajtu avio-kompanije" - Vaša rezervacija se obrađuje direktno od strane avio-kompanije.

      Zapamtite: Neki niskotarifni avio-prevoznici, za razliku od redovnih avio-kompanija (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu s drugim partnerima, poput pretraživača letova ili usluga prodaje putovanja kao što je eSky, kako bi služili svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki koji rezervišu karte niskotarifnih avio-kompanija putem eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.

      • Kontaktira me eSky ili me kontaktira avio-kompanija, ali sam kupio prijavu online putem eSky-a

        Mi ćemo obaviti prijavu umesto Vas. Da bismo to učinili, potrebni su nam Vaši podaci i podaci putnika koji putuju sa vama.

        • Naći ćete link do obrasca za podatke na Vašoj karti ili u odeljku "Moje rezervacije" na Vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i dodajte svoju rezervaciju. Unesite broj rezervacije u odgovarajuće polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
          Zapamtite: Dodavanje rezervacija u Vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kao što je adresa vašeg računa.
        • Za trenutan pristup upravljanju Vašim rezervacijama, instalirajte eSky mobilnu aplikaciju. Link do obrasca za prijavu takođe je uključen u e-mailu poslatom sa Vašom kartom.
        • Molimo vas da popunite formular što je pre moguće. Ovo će nam omogućiti da proverimo i pošaljemo Vam karte za ukrcaj ili potvrdu o prijavi čim avio-kompanija otvori proces prijave.
          Zapamtite: Možda neće biti moguće pripremiti se za prijavu ako informacije budu dostavljene manje od 24 sata pre polaska.
        • Ako nam ne dostavite vaše podatke unapred, podsetićemo Vas 72 sata pre zakazanog polaska. Tada ćete primiti obaveštenje sa linkom ka formularu za prijavu.
        • Vaša ukrcajna karta ili potvrda o prijavi biće dostupna u vašem eSky računu 24 do 8 sati pre zakazanog vremena leta.
        • Takođe ćemo vam poslati boarding kartu ili potvrdu o prijavi 24 do 8 sati pre leta na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije. Ako je Vaš let za manje od 8 sati i još uvek niste primili e-mail od nas, molimo Vas da posetite svoj eSky račun i preuzmete svoju kartu za ukrcaj ili potvrdu, ili proverite SPAM folder sa neželjenom poštom i proverite da li ste uneli ispravnu e-mail adresu prilikom rezervacije.
        • Karte za ukrcaj ili potvrde o prijavi moraju biti odštampane ili sačuvane na mobilnom uređaju i pokazane na aerodromu zajedno sa dokumentom koji ste koristili prilikom prijave.

        Zapamtite: Ako Vaše putovanje obuhvata više letova, boarding karte ili potvrde biće dostupne odvojeno u vašem eSky računu i poslate u zasebnim e-mailovima: 24 do 8 sati pre polaska svakog leta.

      • Avio-kompanija me kontaktira

        Sve detalje za online prijavu dobićete od avio-kompanije. Prijavu treba obaviti na veb-sajtu aviokompanije koristeći e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije sa eSky.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Greška tokom online prijave

      Da li ste napravili grešku prilikom unosa podataka o putniku na formularu za prijavu ili tokom online prijave? Odmah nas obavestite putem našeg kontakt formulara.
      Proverićemo šta se desilo i ponuditi vam alternativne opcije prijave kako biste osigurali glatko odvijanje vašeg putovanja.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Gde i kako uneti podatke za prijavu?

      Gde i kako unosite informacije zavisi od toga da li vas kontaktira direktno avio-kompanija ili eSky (saznajte više o rezervacijama eSky koje se obrađuju od strane aviokompanija). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji Vam šaljemo sa avionskom kartom, pod nazivom "Vaša elektronska karta". Kada piše: "Možete proveriti najnovije informacije o vašoj rezervaciji ovde" - vaša rezervacija se obrađuje preko eSky-a. Ako se vaša rezervacija direktno obrađuje od strane avio-kompanije, poruka koju primate će glasiti "Najnovije informacije o rasporedu možete pronaći na veb-sajtu aviokompanije".

      Zapamtite: Neke niskotarifne aviokompanije, za razliku od redovnih (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu sa drugim partnerima, kao što su pretraživači letova ili usluge prodaje putovanja poput eSky-a, kako bi služile svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki putnici koji rezervišu karte niskotarifnih aviokompanija preko eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.

       

      • Kontaktira me eSky ili me kontaktira aviokompanija, ali sam kupio prijavu sa eSky-om.

        Naći ćete link ka formularu za prijavu na dva mesta:

        1. Na kartici "Moje rezervacije" u Vašem eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u predviđeno polje i kliknite "Dodaj rezervaciju".
          Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom koja je korišćena za kreiranje vašeg računa.
        2. Na vašoj karti, ispod detalja o letu.

        Ako ne primimo potrebne informacije od vas do 7 dana pre polaska, poslaćemo vam podsetnik putem e-maila sa linkom ka formularu.

      • Aviokompanija me kontaktira

        Dobićete informacije za online prijavu direktno od aviokompanije na vašu e-mail adresu. Sami se prijavljujete na veb-sajtu aviokompanije unosom potrebnih informacija.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Prtljag

    • Kako kupiti dodatni prtljag?

      Kod eSky-a, dodatni prtljag može se kupiti prilikom rezervacije karte ili nakon rezervacije, ali najkasnije 48 sati pre polaska.

      Da biste kupili dodatni prtljag, idite na karticu "Moje rezervacije" u svom eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Unesite broj rezervacije u predviđeno polje i kliknite "Dodaj rezervaciju".

      Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran Vaš račun.

      Preporučuje se korišćenje eSky mobilne aplikacije, koja vam omogućava trenutan pristup vašoj rezervaciji. Dodatni prtljag možete takođe kupiti putem kontakt forme.

      Uslovi kao primer:

      Ryanair (cena po jednom segmentu leta/putniku):

      • 10 kg, 1 komad prtljaga 55 x 40 x 20 cm – od 14 EUR do 30 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljaga 81 x 119 x 119 cm – od 27 EUR do 50 EUR*

      Wizz Air (cena po jednom segmentu leta/putniku):

      • 10 kg, 1 komad prtljaga – od 10 EUR do 30 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljaga – od 15 EUR do 50 EUR*
      • 32 kg, 1 komad prtljaga – od 24 EUR do 74 EUR*

      Za informacije o drugim aviokompanijama, kliknite ovde.

      *Cene se postavljaju od strane aviokompanija i mogu varirati. Prikazane sume su indikativne.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Prtljag koji se pregledava i ručni prtljag - najvažnije informacije.

      Da biste saznali šta možete poneti sa sobom i kako prijaviti prtljag, pogledajte naš članak.

      Avio-kompanije obično razlikuju tri vrste prtljaga - lični predmeti, ručni prtljag (prtljag u kabini) i pregledani prtljag (prtljag smešten u prostoru za prtljag aviona).

      • Lični predmet uvek je uključen u cenu karte i možete ga poneti sa sobom u avion. To može biti ranac, torbica ili mala torba koja staje ispod sedišta. Svaka aviokompanija ima svoja ograničenja za veličinu i težinu ličnih predmeta. Iz bezbednosnih razloga, strogo su regulisani predmeti koji se mogu poneti u kabini.
      • Ručni prtljag može se poneti u avion besplatno ili uz naknadu (u zavisnosti od tarife i aviokompanije) i smešta se u prostoru za prtljag iznad sedišta tokom putovanja. Iz bezbednosnih razloga, strogo je regulisano šta može biti uneseno u ručni prtljag (npr. kolika količina tečnosti može biti uneta u ovu vrstu prtljaga). Svaka aviokompanija ima svoja stroga ograničenja za dimenzije i težinu.
      • Predani prtljag je prtljag koji je veći po težini i veličini od ručnog prtljaga. Na niskobudžetnim aviokompanijama (kao što su Ryanair, Wizz Air ili easyJet) uvek se plaća, dok kod drugih aviokompanija može biti uključen u cenu karte. Propisi takođe dozvoljavaju unošenje predmeta u pregledani prtljag koji se ne smeju nositi u ručnom prtljagu. Ova vrsta prtljaga se preporučuje za duža putovanja. Kao i u drugim slučajevima, dimenzije i težina pregledanog prtljaga strogo su regulisane od strane aviokompanija. Pregledani prtljag treba uvek predati aviokompaniji po vašem izboru na aerodromu pre prolaska kroz bezbednosnu kontrolu.

      Da biste proverili koji prtljag možete poneti na putovanje ili kupili pregledani prtljag, idite na karticu "Moje rezervacije" u svom eSky računu. Nemate račun? Napravite ga i dodajte svoju rezervaciju. Unesite broj rezervacije u predviđeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Zapamtite: Dodavanje rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom koja je korišćena za kreiranje vašeg računa.

      Vredi koristiti eSky mobilnu aplikaciju koja vam omogućava trenutan pristup vašim rezervacijama. Takođe možete kupiti dodatni prtljag putem kontakt forme.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Prtljag i prioritetno ukrcavanje

      Prioritetno ukrcavanje vam omogućava da dobijete sedište na početku reda i izbegnete dugačke redove.

      Neki niskotarifni avioprevoznici (npr. Ryanair i Wizz Air) takođe vam dozvoljavaju da ponesete dodatni ručni prtljag kao deo ove usluge. Međutim, to nije pravilo, pa uvek proverite šta je uključeno u uslugu pre nego što je kupite.

      Prioritetno ukrcavanje možete kupiti prilikom rezervacije karte ili kasnije putem svog eSky računa. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u predviđeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".

      Zapamtite: Dodavanje rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun.

      Za trenutan pristup vašem računu vredi koristiti eSky mobilnu aplikaciju.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Koja su ograničenja za prtljag?

      Ograničenja za prtljag postavljaju pojedinačne aviokompanije. To znači da je najbolje proveriti koliko prtljaga možete poneti sa sobom pre nego što kupite kartu.

      • Ako već imate kartu, pripremate se za putovanje i želite proveriti koliko prtljaga možete poneti sa sobom u avion? Koristite karticu "Moje rezervacije" u Vašem eSky računu, gde ćete pronaći sve informacije o svojoj dozvoli za prtljag. Ako račun, napravite ga i uvezite svoju rezervaciju. Unesite broj rezervacije u predviđeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
        Zapamtite: Dodavanje rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom
      • Koristite eSky mobilnu aplikaciju za trenutan pristup svom računu.
      • Spremni da kupite kartu? Informacije o maksimalnom broju komada, težini i dimenzijama prtljaga možete pronaći na obrascu za rezervaciju. Takođe ih možete pronaći i u našem članku.
      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Koji prtljag je uključen u moju rezervaciju?

      Detalji kupljenog prtljaga mogu se pronaći u odeljku "Prtljag" na vašoj elektronskoj karti. Oni važe za svakog putnika pojedinačno. Takođe ih možete proveriti u svom eSky računu. Nakon prijavljivanja, izaberite "Moje rezervacije" i idite na odeljak "Putnici". Svaki putnik ima dozvolu za prtljag.

      Zapamtite: Ako je Vaš prtljag kupljen kasnije od Vaše karte, pronaći ćete ažurirane informacije u svom eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u predviđeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju". Radi vaše praktičnosti, instalirajte eSky mobilnu aplikaciju.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Moja rezervacija

    • Kako platiti rezervaciju?

      Metod plaćanja birate na obrascu za rezervaciju. Možete platiti rezervaciju na mnogo popularnih načina: debitnom ili kreditnom karticom, kao i instant plaćanjem gde je dostupno.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Gde mogu pronaći eSky broj rezervacije?

      Desetocifreni eSky broj rezervacije pronaći ćete na svojoj karti, koju smo Vam poslali u e-mailu sa naslovom: "Vaša elektronska karta". Ako ga ne možete pronaći, proverite svoj račun ili SPAM folderu i uverite se da imate ispravnu e-mail adresu koju ste koristili pri rezervaciji.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Želim otkazati svoju rezervaciju. Kako to radim?

      Da biste saznali da li možete otkazati kartu i dobiti povraćaj novca, koristite kontakt formu ili proverite opciju povraćaja u svom računu.

      Sa većinom niskotarifnih avio-kompanija (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet) nije moguće dobiti povraćaj za kupljenu kartu. Avio-kompanije će navesti u svojim uslovima rezervacije da su njihove karte nepovratne.
      U slučaju redovnih aviokompanija (npr. LOT, Lufthansa, Air France), mogućnost povraćaja novca za karte je navedena u uslovima tarife.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu proveriti status svoje rezervacije?

      Status svoje rezervacije možete proveriti na jedan od dva načina. Metod koji birate zavisi od toga da li vas kontaktira eSky ili direktno avio-kompanija (pročitajte više o rezervacijama podržanim od strane aviokompanija). Relevatne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali sa kartom.
      Ako sadrži sledeći sadržaj "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde" – Vašom rezervacijom upravlja eSky-a. Ako Vašu rezervaciju direktno obrađuje avio-kompanija, poruka koju primate će glasiti "Najnovije informacije o vašem letu možete pronaći na veb-sajtu aviokompanije".
      Zapamtite: Neki niskotarifni avioprevoznici, za razliku od redovnih aviokompanija (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu sa drugim partnerima, npr. pretraživačima letova ili uslugama prodaje putovanja kao što je eSky, da bi služili svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki ljudi koji rezervišu karte niskotarifnih aviokompanija putem eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.
       

      • eSky me kontaktira

        Trenutni status rezervacija avio-kompanija i hotela i paketa Let+Hotel paketi možete pronaći u kartici "Moje rezervacije" u svom eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u određeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
        Zapamtite: Dodavanje rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun.

        Za vašu praktičnost, instalirajte eSky mobilnu aplikaciju. To će vam omogućiti trenutan pristup vašem računu i rezervaciji.
        Takođe ćemo Vam poslati informacije na Vašu e-mail adresu u slučaju promene rasporeda ili otkazivanja leta. Preporučujemo vam da proverite raspored letova u svom eSky računu 12 sati pre zakazanog vremena polaska i pratite sve poruke poslate na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karata.
         

      • Aviokompanija me kontaktira

        Možete proveriti trenutni status rezervacije na veb-sajtu avio-kompanije prijavljivanjem pomoću podataka koje je obezbedila avio-kompanija. U slučaju promena rasporeda ili otkazivanja leta, ove informacije ćete direktno dobiti od aviokompanije na e-mail adresi koju ste naveli prilikom rezervacije. Preporučujemo da proverite raspored letova na veb-sajtu avio-kompanije 12 sati pre zakazanog vremena polaska i pratite poruke poslate na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karata.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako upravljati svojom rezervacijom?

      Način na koji možete upravljati svojom rezervacijom zavisi od toga da li je obradjuje eSky ili direktno avio-kompanija (informacije o tome možete pronaći u e-mailu sa vašom kartom (saznajte više o sSky rezervacijama kojima upravlja avio-kompanija).

      Ako sadrži tekst "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde", vaša rezervacija je u rukama eSky-a. Ako poruka koju primate glasi: "Proverite veb-sajt aviokompanije za ažurirane informacije o letu", vašu rezervaciju direktno obrađuje aviokompanija.

      Zapamtite: Neki niskotarifni avioprevoznici, za razliku od redovnih avio-kompanija (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu sa drugim partnerima, npr. pretraživačima letova ili uslugama prodaje putovanja kao što je eSky, da bi služili svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki ljudi koji rezervišu karte niskotarifnih aviokompanija putem eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.

      • eSky me podržava
        Možete upravljati svojim rezervacijama putem svog eSky računa. Da biste u svakom trenutku pristupili svom računu, instalirajte mobilnu aplikaciju. Ovako možete:
        • proveriti broj referentne rezervacije i status,
        • promeniti datume putovanja,
        • saznati kako se prijaviti online,
        • kupiti dodatni prtljag i prioritetno ukrcavanje,
        • proveriti potrebne dokumente i trenutne sigurnosne propise u zemlji odredišta,
        • proveriti zahteve za vizu i kupiti vizu ili ESTA,
        • rezervisati smeštaj sa popustom, kupiti osiguranje i iznajmiti automobil.

        Ako nemate račun, kreirajte ga i dodajte svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u određeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
        Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun. Više informacija o svom računu možete pronaći u našem članku.

      • Avio-kompanija me kontaktira
        Upravljanje rezervacijom, informacije o trenutnom rasporedu letova i detalji putovanja dostupni su na veb-sajtu aviokompanije. Avio-kompanija će Vam poslati sve informacije o opcijama upravljanja rezervacijom i preferiranom načinu kontakta direktno na e-mail adresu koju ste naveli prilikom kupovine karata.
      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako rezervisati (kupiti) određeno mesto u avionu?

      Ako želite rezervisati određeno mesto, na primer, pored prozora, sa dodatnim prostorom za noge ili pored svojih saputnika, to možete učiniti prilikom rezervacije karte na eSky-u (dostupno samo kod odabranih aviokompanija) ili putem kontakt forme. Ako koristite formu, molimo vas da nam pošaljete informacije najmanje 24 sata pre polaska.

      Sistemi rezervacija aviokompanija nasumično dodeljuju sedišta na avionu, pa ako putujete sa nekim, morate razmotriti gde ćete biti smešteni (jedini izuzetak je kada dete putuje sa starateljem). Kako biste izbegli takve neprilike, vredi kupiti odabrana mesta na avionu.
      Rezervacije su podložne naknadi, a cena zavisi od aviokompanije i vrste traženog sedišta. Na vaš zahtev, poslaćemo vam informacije o dostupnosti odabranih mesta i ceni.
      Cena ove usluge kreće se od 5 do 25 EUR po osobi (za svaki segment leta)*.
      Zapamtite: Broj raspoloživih mesta na avionu dinamično se menja, pa odabrana mesta možda neće biti dostupna.

      *Cene postavljaju avio-kompanije i mogu varirati, prikazane sume su indikativne.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako kupiti prioritetno ukrcavanje?

      Prioritetno ukrcavanje možete kupiti prilikom rezervacije karte ili kasnije - do 48 sati pre polaska.
      Da biste to uradili, izaberite relevantnu opciju u kartici "Moje rezervacije" na svom eSky računu. Ako nemate račun, napravite ga i dodajte svoju rezervaciju. Unesite broj rezervacije u određeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
      Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun.

      Takođe možete instalirati eSky mobilnu aplikaciju za još lakši pristup rezervacijama.
      Zapamtite: Usluga prioritetnog ukrcavanja je ograničena i možda neće biti dostupna.

      Primer uslova kupovine i korišćenja usluge:

      • Ryanair (cena po segmentu leta/osobi):
        • ukrcavanje u prioritetnom redu, jedan komad ručnog prtljaga sa maksimalnim dimenzijama 40 x 20 x 25 cm i jedan komad ručnog prtljaga sa maksimalnim dimenzijama 55 x 40 x 20 cm i težinom do 10 kg - od 6 do 36 EUR*.
      • Wizz Air (cena po segmentu leta/osobi):
        • ukrcavanje u prioritetnom redu, jedan ručni prtljag sa maksimalnim dimenzijama 40 × 30 × 20 cm i težinom koja ne prelazi 10 kg, drugi ručni prtljag sa maksimalnim dimenzijama 50 × 40 × 23 cm i težinom koja ne prelazi 10 kg - od 5 do 59 EUR*.

      * Cene postavljaju aviokompanije i mogu varirati. Navedeni iznosi su indikativni.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Gde mogu pronaći informacije o promenama vremena leta aviona?

      Ako Vašom rezervacijom upravlja eSky, proverite raspored u svom eSky računu 12 sati pre zakazanog vremena polaska i pratite poruke primljene na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karata. Ukoliko dođe do promene vremena leta, dobićete poruku sa naslovom "VAŽNO! Promena vremena, avio karta [vaš broj rezervacije]". Takođe ćemo Vam poslati novu kartu sa revidiranim vremenima leta i svim potrebnim informacijama putem e-maila na adresu koju ste naveli prilikom rezervacije.
      Informacije o promenama vremena leta možete pronaći u svom računu pod karticom "Moje rezervacije". Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Unesite broj rezervacije u odgovarajuće polje i kliknite 'Dodaj rezervaciju'.
      Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun.
      Iz praktičnih razloga, vredi koristiti eSky mobilnu aplikaciju.

      Ako Vašu rezervaciju obrađuje avio-kompanija
      Dobićete sve informacije o promenama u rasporedu direktno od aviokompanije na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karata. Takođe možete proveriti trenutni raspored letova na veb-sajtu aviokompanije. Preporučujemo da proverite raspored letova na veb-sajtu aviokompanije 12 sati pre zakazanog vremena polaska i pratite poruke primljene na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karata.

      Ako ne znate ko obrađuje vašu rezervaciju molimo Vas da proverite e-mail koji smo Vam poslali sa vašom kartom. Ako sadrži tekst "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde" - vašu rezervaciju obrađuje eSky. Ako poruka koju primate glasi: "Možete pronaći ažurirane informacije o svom letu na veb-sajtu avio-kompanije" - vašu rezervaciju obrađuje direktno avio-kompanija.

      Više informacija o rezervacijama avio-karata možete pronaći u našem članku.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Ne mogu pronaći potvrdu za moju rezervaciju. Kako mogu proveriti njen status?

      Ako Vam je potrebna informacija o statusu Vaše rezervacije, a ne možete pronaći potvrdu, molimo koristite karticu 'Moje rezervacije' na svom računu. Tamo ćete pronaći sve informacije o svom putovanju. Ako nemate račun, kreirajte ga i dodajte svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u odgovarajuće polje i kliknite 'Dodaj rezervaciju'.
      Zapamtite: Dodavanje rezervacije u Vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun.
      Iz praktičnih razloga, vredi koristiti eSky mobilnu aplikaciju.

      Takođe šaljemo potvrdu putem e-maila koji dobijate nakon rezervacije karte. Ako ne pronađete ovu poruku u svom inboxu, molimo proverite SPAM folder i uverite se da je e-mail adresa koju ste naveli prilikom rezervacije ispravna. Takođe možete ponovo poslati e-mail sa potvrdom o karti koristeći formular na našem veb-sajtu.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Promene u vašoj rezervaciji

    • Kako promeniti ili ispraviti e-mail adresu koju sam navela/naveo prilikom rezervacije?

      Ako ste sigurni da ste uneli pogrešnu e-mail adresu prilikom rezervacije, na primer, greškom prilikom kucanja, molimo vas da nas kontaktirate telefonom radi neophodnih promena.
      Broj za hitne slučajeve i radno vreme nalazi se na vašoj karti.

      Takođe možete prijaviti grešku koristeći kontakt formu.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako ispraviti ili promeniti podatke o putniku?

      Ako želite promeniti ili ispraviti podatke o putniku, molimo vas da nas kontaktirate koristeći kontakt formu.
      Mnogo toga zavisi od toga da li želite promeniti podatke ili ih samo malo ispraviti:
      Promena podataka na Vašoj karti, na primer, prenos karte na drugu osobu - većina avio-kompanija ne dozvoljava vam da menjate podatke na karti.
      Ispravka netačnih podataka, na primer, greške u imenu i prezimenu, obično je moguća, ali obim i cena će zavisiti od avio-kompanije.

      Bilo koja netačna informacija na karti, kao što su

      • tipfeler u imenu ili prezimenu,
      • netačan datum rođenja,
      • netačan naslov putnika (gospodin/gospođa),
      • netačan tip putnika (odrasla osoba/dete),

      trebalo bi odmah prijaviti. Proverićemo mogućnost ispravljanja navedenih grešaka, pružiti informacije o mogućim troškovima i kontaktirati linije u vezi sa ovim pitanjem.
      Zapamtite: Nedostatak srpskog karaktera na karti nije greška, avio-kompanije namerno ih ne koriste. Slova sa akcentima ili drugim posebnim karakterima (npr. č, é, ö) zamenjuju se na isti način, kao i uklanjanje razmaka i interpunkcijskih znakova u višedelnim prezimenima.

       

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako promeniti datum mog leta?

      Mogućnost promene datuma leta zavisi od aviokompanije i obično je predmet dodatnih naknada.

      • Vašu rezervaciju obrađuje direktno avio-kompanija
        Da biste saznali da li možete promeniti datum leta, molimo vas da direktno kontaktirate aviokompaniju. Oni će vam takođe reći troškove takve promene.
        Pročitajte više o rezervacijama podržanim od strane avio-kompanija u eSky-u u našem članku.
          
      • Vašu rezervaciju obrađuje eSky
        Proverićemo da li je promena moguća i koliko će koštati. Kako nam saopštavate da želite promeniti datum?
        1. Koristeći svoj nalog. Jednostavno idite na detalje svoje rezervacije i odaberite opciju 'Pitajte o promeni ili povraćaju vaše karte'. Ako nemate nalog, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u odgovarajuće polje i kliknite 'Dodaj rezervaciju'.
          Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš nalog funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš nalog.
          Takođe možete instalirati eSky mobilnu aplikaciju za brz i jednostavan pristup svom nalogu.
        2. Koristeći kontakt formu.
        3. Ako želite, možete nas nazvati. Broj za hitne slučajeve i radno vreme nalazi se na vašoj karti.

      Zatim ćemo kontaktirati liniju i javiti vam da li je promena moguća, koliko će koštati i šta još treba učiniti da biste izvršili promenu.

      Neki niskotarifni avio-prevoznici dozvoljavaju promene datuma leta, ali ćete morati da ih platite (do 185 EUR, u zavisnosti od avio-kompanije), dok neki kruzeri dozvoljavaju samo kao deo skupljih tarifa. Naknada za promenu se naplaćuje po osobi i po letu uključenom u rezervaciju. Ako je cena novih karata veća, moraćete platiti razliku. Ako je niža, linije neće vratiti razliku.

      U nekim slučajevima naplaćujemo servisnu naknadu od 20 EUR (po putniku), koja je uključena u konačnu cenu promene. O tome ćemo vas obavestiti pre donošenja konačne odluke.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Račun

    • Slanje računa

      Da biste dobili račun za Vašu rezervaciju u eSky-u, odaberite opciju "Želim primiti PDV račun" prilikom rezervacije leta ili smeštaja. Ovo je jedini način da zatražite račun za usluge koje ste kupili od nas.
      Poslaćemo Vam račun na navedenu e-mail adresu. Ako ga i dalje ne primite, molimo Vas da nas kontaktirate koristeći kontakt formu.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako proveriti status plaćanja?

      Ne znate da li ste uspeli da platite svoju rezervaciju ili čekate da se finalizuje? Možete to lako i brzo proveriti u kartici "Moja rezervacija" u svom eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i dodajte svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u odgovarajuće polje i kliknite "Dodaj rezervaciju".
      Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš nalog funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš nalog.

      Dobićete lak i brz pristup svom nalogu zahvaljujući eSky mobilnoj aplikaciji.
      Ako želite, možete se raspitati o statusu vaše rezervacije koristeći kontakt formu ili pozvati našu liniju. Broj pomoćne linije i radno vreme pronaći ćete na Vašoj karti.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako ispraviti podatke na fakturi?

      Možete promeniti podatke o kupcu (ne putniku!) do 30 dana nakon kupovine karte ili rezervacije smeštaja, mada ne u svim slučajevima. Dozvoljavamo vam promenu podataka:

      • iz jedne osobe u drugu,
      • od pojedinca do firme.

      Nije moguće promeniti podatke između firmi ili iz firme na fizičko lice.
      Ako želite promeniti podatke o kupcu karte na fakturi, molimo vas da nas kontaktirate koristeći kontakt formu.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Da li ću dobiti račun za osiguranje?

      Potvrda o osiguranju je finansijski dokument sličan računu. Iz tog razloga ne izdajemo račun za osiguranje. Potvrdu ćete pronaći zajedno sa svojom kartom u e-mailu pod nazivom "Vaša elektronska karta". Ako je ne možete pronaći, proverite svoj račun ili SPAM folderi uverite se da imate ispravnu e-mail adresu koju ste koristili prilikom rezervacije.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Ostalo

    • Iznos povraćaja manji je od ukupnog iznosa moje rezervacije. Zašto?

      Iznos povraćaja zavisi od usluga kupljenih sa kartom i odluke avio-kompanije o iznosu povraćaja. Pomenuti iznos ne uključuje, između ostalog: naknadu za uslugu i dodatne usluge kupljene u eSky-u.
      U nekim slučajevima, avio-kompanije vraćaju novac za otkazane rezervacije u nekoliko delova, npr. za određene putnike, ako je rezervacija obuhvatala karte za veći broj ljudi, ili ako je uključivala dodatne usluge koje pruža aviokompanija, kao što su dodatni prtljag, rezervacije sedišta, itd.
      Saznajte više o tome šta je uključeno u Vaš povraćaj.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kada i kako ću primiti novac za otkazani paket Let+Hotel paket?

      Sledeći Zakon o turističkim događajima i povezanim turističkim uslugama , povraćaj može trajati do 14 dana. Povraćaj će biti izvršen istom metodom plaćanja. Nakon što zatražite povraćaj, poslaćemo vam e-mail sa svim detaljima.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Šta je eSky Wallet i koje su njegove prednosti?

      eSky Wallet je elektronski novčanik koji vam omogućava da primite novac u okviru promotivnih kampanja kako biste ga koristili u eSky-u ili da dobijete brz povraćaj za neiskorišćenu avio rezervaciju.
      Možete ga koristiti samo nakon što primite poruku od nas sa opcijom da odaberete ovu vrstu povraćaja ili učestvujete u promotivnim kampanjama.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Formular za kontakt – usluga rezervacije

    Zatražite našu pomoć što je pre moguće! Odaberite relevantnu temu i navedite potrebne informacije.

    Radno vreme

    Ponedeljak - Petak: 09:00 - 17:00

    Trudimo se da odgovorimo najbrže moguće.

    Kako Vam možemo pomoći?

    Nešto hitno? Pozovite nas