Meni

Tražiš li pomoć?

Upravljaj svojom rezervacijom i upoznaj odgovore na najčešće postavljana pitanja

Proveri status i upravljaj rezervacijom

Pošalji ponovo mejl s potvrdom rezervacije
Upravljaj rezervacijom

Pomoću Tvog naloga na jednostavan način:
  • proverićeš broj i status rezervacije,
  • prijavićeš želju promene termina putovanja,
  • saznaćeš kako uraditi čekiranje onlajn,
  • dokupićeš prtljag i prvenstvo ukrcavanja,
  • proverićeš koji dokumenti su neophodni i koje su aktuelne bezbednosne mere na tvojoj destinaciji,
  • proverićeš vizni režim i kupićeš vizu ili ESTA,
  • rezervisaćeš noćenje sa popustom, kupićeš osiguranje i iznajmićeš automobil.

  • Prijavi se ili registruj navodeći adresu e-pošte koju korišćenu za vreme pravljenja rezervacije.

    Pristupite Tvom nalogu
    Proverite status rezervacije bez prijave - ovde

    Najčešće postavljana pitanja u vezi s rezervacijom

    Aktuelne informacije

    • Da li ima promena u redu letenja s obzirom na trenutnu situaciju u Ukrajini?

      Trenutno većina letova leti po rasporedu. Ukoliko niste primili konkretne informacije od eSky-a ili aviokompanije u vezi s otkazivanjem ili promenom rasporeda leta, Vaš let će biti realizovan po planu.

      Ukoliko želite otkazati ili promeniti putovanje, aviokompanija će Vaš zahtev razmotriti u skladu s pravilima i uslovima odabrane tarife.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Moj let je otkazan. Šta dalje da radim?

      Avionska kompanija je otkazala vaš let? U takvoj situaciji imate pravo da izaberete nov datum leta ili povraćaj novca za kartu. U slučaju povraćaja novca možete dobiti, na primer, vaučer, bodove koje možete da iskoristite kasnije ili novac, a odluka o načinu povraćaja ostaje na avio-kompaniji. Kod eSky-a, kao i kod avionskih prevoznika, postoje procedure za povraćaj sredstava, kako bismo za vas obezbedili najpovoljnije rešenje.

      Procedura za otkazivanje leta od strane avio-kompanije zavisi od toga da li će vas zbog vaše rezervacije kontaktirati eSky ili avionska linija direktno ( saznajte više o eSky rezervacijama koje opslužuju prevoznici). Informacije o tome ko vodi vašu rezervaciju naći ćete u elektronskoj poruci koju ste dobili od nas zajedno sa avionskom kartom.

      • Mene je kontaktirao eSky

        Ukoliko su informacije o otkazivanju leta poslate na vašu e-mail adresu preko eSky-a, postupak za povraćaj će izgledati na sledeći način:

        • Šaljemo vam poruku otkazivanju leta od strane avionskog prevoznika.
        • Kontaktiramo avio-liniju kako bismo saznali informacije o dostupnim opcijama povraćaja.
        • Nakon dobijanja informacija, šaljemo vam poruku sa postojećim opcijama povraćaja: povraćaj sredstava na vaš račun, preko vaučera ili poena. Oblici refundiranja u potpunosti zavise od avionskog prevoznika.
        • Birate opciju povraćaja koja je najpovoljnija za vas.
        • U slučaju promene statusa ili produženja vremena čekanja, poslaćemo vam e-mail sa odgovarajućim informacijama.
        • Ukoliko se vaša rezervacija sastoji od više avio-karata, mi ćemo vam poslati informacije o dostupnim mogućnostima povraćaja u jednoj ili odvojenim porukama.
      • Kontaktirala me je avionska kompanija

        Ukoliko je informacija o otkazivanju leta poslata na vašu e-mail adresu direktno od strane avio-kompanije, procedura za promenu termina putovanja ili povraćaj sredstava zavisi samo od smernica avio-kompanije. U tom slučaju, sve informacije ćete dobiti direktno od prevoznika, uključujući informacije o narednim koracima, listu dostupnih opcija refundiranja, kao i obaveštenja o statusu predmeta. Kako biste dobili povraćaj novca, postupajte u skladu sa dostavljenim informacijama i u vezi s tim direktno kontaktirajte avio-kompaniju, na primer putem e-pošte ili telefonski.

      Imajte na umu! Povraćaj za neiskorišćenu kartu obuhvata cenu karte i aerodromske takse. Ostali proizvodi ili usluge koje je eSky obavio prilikom kupovine karte mogu da ne podležu povraćaju.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Želim da otkažem avionsku kartu ili promenim datum leta

      Vaši planovi su se promenili i ne možete da iskoristite kupljene avionske karte? Nažalost, nije uvek moguće sporazumna promena termina ili otkazivanje leta te povraćaj novca.

      U slučaju kada želite da otkažete svoje putovanje ili promenite datum, kontaktirajte nas preko kartice „Moje rezervacije“ na svom eSky nalogu (ako nemate nalog, otvorite ga i uvezite rezervaciju, a zatim preuzmite mobilnu aplikaciju eSky za neposredan pristup rezervacijama). To da li možete da vratite kartu ili promenite datum putovanja zavisi od avionskog prevoznika i kupljene tarife. Većina avionskih kompanija vam ne dozvoljava otkazivanje putovanja i povraćaj sredstava za kartu. Ukoliko želite da promenite datum leta, većina avio-kompanija će vam to dozvoliti, ali uz dodatnu naplatu (u slučaju skupljih tarifa, ovakva promena može da bude besplatna). Pored toga, avionski prevoznici obično ne vraćaju razliku u ceni, ukoliko je cena karte nakon promene niža od prvobitne cene karte.

      Saznajte više o otkazivanju putovanja i povraćaju sredstava za avionsku kartu - ovde.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Koliko dugo se čeka na povraćaj za otkazan let?

      Da li čekate povraćaj novca za neiskorišćenu kartu? Ne brinite, sigurno ćete dobiti odobrena sredstva ukoliko je avionski prevoznik pristao na to. Nažalost, s vremena na vreme postoje situacije kada zbog povećanog broja zahteva za povraćaj novca avionske kompanije mogu da produže vreme čekanja na sredstva.

      Imajte na umu da vreme čekanja za povraćaj novca, za let koji je avio-kompanija otkazala, u potpunosti zavisi od odluke avio-kompanije.

      Ispod ćete pročitati ko će vas kontaktirati u vezi sa povraćajem novca (saznajte više o eSky rezervacijama koje opslužuju prevoznici).

      U situaciji kada vašom rezervacijom upravlja eSky (tu informaciju ćete pronaći u imejlu koji smo vam poslali zajedno sa kartom), poslaćemo vam obaveštenje o otkazivanju leta i počećemo da radimo što je pre moguće na tome da u vaše ime dobijemo povraćaj novca od avonskog prevoznika. Dobićemo informacije o mogućim načinima povraćaja koje nudi avio-linija i bavićemo se tom stvari sve do njenog završetka. Redovno ćemo vas obaveštavati o dostupnim opcijama povraćaja i aktuelnom statusu vašeg zahteva. Neki od avio-prevoznika, pored povraćaja sredstava na račun ili karticu, nude opciju povraćaja u obliku vaučera ili bodova koji se koriste za kupovinu avio karata. Povraćaj prilikom odabira vaučera ili bodova je mnogo brži nego ako odaberete opciju da prebacite novac na svoj račun ili karticu.

      U situaciji kada Vašu rezrervaciju direktno opslužuje avionska kompanija (tu informaciju ćete pronaći u e-mailu u kom smo vam poslali kartu), sve informacije o povraćaju novca, dostupnim oblicima refundiranja i rokovima za razmatranje prijave dobićete direktno od avio-linije na e-mail naveden prilikom rezervacije. Prevoznik će vas takođe obaveštavati o statusu vašeg slučaja i slaće vam eventualne dodatne informacije u vezi sa otkazanom rezervacijom, ako se one pojave. Ukoliko želite da saznate kakav je trenutni status vašeg zahteva i vreme čekanja na povraćaj novca, obratite se direktno avionskom prevozniku elektronskom poštom ili telefonom kako biste dobili sve potrebne informacije. Imajte na umu da je povraćaj sredstava mnogo brži ukoliko odaberete opciju vaučera ili bodova za kupovinu avio karata nego ako se odlučite za prebacivanje novca na svoj račun ili karticu.

      Zapamtiti! Dostupnost opcije povraćaja zavisi od avionske liniju čiju ste kartu kupili.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Šta i u kojoj formi možete dobiti u slučaju povraćaja za otkazani let?

      Pitate se šta se podleže povraćaju za neiskorišćenu avionsku kartu kupljenu na eSky i kako ćete dobiti dospela sredstva? U skladu sa praksom koju su usvojile avionske kompanije, refundiranje sredstava za otkazan let pokriva troškove karte i dodatne usluge koje su kupljene direktno kod avio-kompanije.

      Oblik povraćaja u potpunosti zavisi od odluke avionskog prevoznika. Avio-kompanije obično nude povraćaj novca samo u obliku vaučera ili bodova koji se koriste za kupovinu nove karte. Neke od linija omogućavaju povraćaj novca.

      Zapamtiti! Povraćaj sredstava obuhvata samo otkazane letove iz vaše rezervacije. Avionske linije ne vrše povraćaj sredstava za letove koji su se realizovali po planu.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kada i na koji način ću dobiti novac za otkazan paket Let + Hotel?

      Razmišljate o tome na koji način i koliko brzo ćete dobiti povraćaj sredstava za otkazanu rezervaciju Lot+Hotel preko eSky? U skladu sa Zakonom o turizmu i povezanim turističkim uslugama, proces povraćaja sredstava traje do 14 dana.

      Sredstva će biti vraćena istom metodom koju ste koristili za uplatu. Kada obradimo vaš zahtev za povraćaj sredstava, odmah ćemo vas obavestiti putem elektronske pošte.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Šta je eSky Wallet i kakve koristi imam od njega?

      Poslali smo vam e-mail sa mogućnošću da izaberete eSky Wallet ili je do vas došla informacija o ovom rešenju i pitate se šta je to i kada možete da ga koristite? eSky Wallet je elektronski novčanik zahvaljujući kojem ćete u okviru reklamnih aktivnosti dobiti promotivna sredstva za korišćenje na eSky-u ili brz povraćaj sredstava za neiskorišćenu rezervaciju leta a, uz to, možete dobiti i dodatne pogodnosti.

      Možete ga koristiti tek nakon što od nas dobijete poruku uz opciju odabira ovog oblika povraćaja ili učešćem u promotivnim akcijama.

      Saznajte više o eSky Wallet-u - ovde.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Pravila putovanja po svetu. Gde možete da putujete?

      Želite da krenete na putovanje, ali ne znate gde sve može da se leti i na koji način da se pripremite za put u inostranstvo? U takvoj situaciji vredi koristiti proverene izvore, jer se pravila putovanja po svetu dinamički menjaju i zavise od vlasti konkretnih zemalja. Promene mogu uključivati vrstu dokumenata koji se moraju pokazati na aerodromu, opšta pravila ponašanja po doletanju ili privremenu zabranu dolazaka.

      Kako biste se upoznali sa proverenim aktuelnim informacijama i kako biste mogli na miru da planirate svoja putovanja, pogledajte stranicu sa prikupljenim pravilima i dokumentima koje zahtevaju zemlje sveta - ovde.

      Pre polaska na putovanje upoznajte se sa zvaničnim saopštenjima vlasti zemlje u koju ste krenuli.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Da li mi je potreban test na COVID-19 pre putovanja?

      Planirate putovanje ili već imate kartu, ali tražite najnovije informacije o tome da li je potrebno da se testirate na COVID-19 pre putovanja?

      • Ukoliko već imate kartu, informacije o tome da li zemlja u koju idete i bilo koja zemlja u kojoj presedate zahtevaju rezultate testova na COVID-19 možete pronaći u kartici „Moje rezervacije“ na vašem eSky nalogu. U slučaju da nemate nalog, otvorite ga i uvezite rezervaciju.
      • Ukoliko tek planirate putovanje, a nemate kupljenu kartu na eSky-u, sve važne informacije o pravilima prelaska granica, uključujući i eventualnu potrebu za obavljanjem testova, možete pročitati na internet stranici koju smo pripremili – ovde.

      Obavezno prethodno testiranje na COVID-19 i pokazivanje negativnog rezultata testiranja zahtevaju neke zemlje u svetu.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako mogu da kontaktiram eSky?

      Da li treba da nas kontaktirate u vezi sa vašom rezervacijom? Pogledajte informacije u nastavku o tome na koji način to da uradite kako biste dobili našu podršku što je pre moguće.

      • proverićeš broj i status rezervacije,
      • prijavićete da želite promenu termina ili odustanak od svog putovanja,
      • saznaćeš kako uraditi čekiranje onlajn,
      • dokupićeš prtljag i prvenstvo ukrcavanja,
      • proverićeš koji dokumenti su neophodni i koje su aktuelne bezbednosne mere na tvojoj destinaciji,
      • proverićeš vizni režim i kupićeš vizu ili ESTA,
      • rezervisaćeš noćenje sa popustom, kupićeš osiguranje i iznajmićeš automobil.

      Ukoliko niste registrovani korisnik, kreirajte nalog i unesite svoje rezervacije. Takođe, možete koristiti eSky mobilnu aplikaciju, koja Vam omogućava pristup rezervacijama u bilo kojem trenutku gde god se nalazili.

      Ukoliko želite da nas kontaktirate pre nego što krenete na putovanje u vezi sa nekim drugim pitanjem, možete nam pisati preko formulara za kontakt - ovde.

      Ukoliko vam je potrebna pomoć tokom putovanja, možete pozvati broj naveden na vašoj karti. Dežurna linija je otvorena od ponedeljka do petka od 9:00 do 16:00 časova.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Iznos vraćenih sredstava je manji od ukupnog iznosa moje rezervacije. Zbog čega?

      Pitate se zašto je priznat iznos za povraćaj novca zbog otkazivanja leta manji od iznosa koji ste platili prilikom rezervacije preko eSky-a? Sve zavisi od toga koje usluge su kupljene zajedno sa kartom i kakvu je odluku o iznosu povraćaja donela avionska kompanija. Gore navedeni iznos ne uključuje, između ostalog, naknade za uslugu i dodatne usluge kupljene kod eSky-a.

      U nekim slučajevima, avionski prevoznici će vratiti sredstva za otkazane rezervacije iz nekoliko delova, na primer za određene putnike, ako se rezervacija sastojala od karata za više ljudi ili ukoliko je avio-kompanija uključila dodatne usluge kao što su dodatni prtljag, rezervacije sedišta itd…

      Šta obuhvata iznos povraćaja? Saznajte više >>

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Čekiranje online (online prijava na let)

    • Gde ću naći link za prijavu?

      Znate da morate da se čekirate i preuzmete svoje karte za ukrcavanje pre putovanja avionom, ali tražite na kom mestu da ih preuzmete? Sve zavisi od toga da li vas direktno kontaktira avio-kompanija ili eSky (saznajte više o eSky rezervacijama koje opslužuju avionski prevoznici). Relevantne informacije ćete naći u e-mailu koji smo vam poslali sa avionskom kartom.

      • Kontaktira me eSky ili me je kontaktirala avionska kompanija, ali imam kupljeno čekiranje preko eSky-a
      • Link za formular za prijavu ćete naći na kartici „Moje rezervacije“ na vašem eSky nalogu. Ako nemate nalog, otvorite ga i uvezite rezervaciju. Pored toga, naći ćete taj link u svojoj karti. Takođe možete koristiti mobilnu aplikaciju eSky zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo koje vreme i na bilo kom mestu. U slučaju da od vas ne dobijemo tražene podatke do 7 dana pre polaska, e-mailom ćemo vam poslati podsetnik sa linkom za formular.
      • Mene je kontaktirao avionski prevoznik
      • Informacije o onlajn prijavljivanju na let ćete dobiti direktno od avio-kompanije na svoju e-mail adresu. Prijavljivanje ćete obaviti sami na internet stranici linije, navodeći potrebne podatke.
      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Online prijavljivanje (čekiranje) - korak po korak

      Često vas obaveštavamo da pre putovanja avionom morate da se prijavite i preuzmete svoje karte za ukrcavanje. Zašto je online prijava važna i kako je treba obaviti?

      Čekiranje (prijavljivanje) vam omogućava da pripremite karte za ukrcavanje koje će vam osigurati da se ukrcate u avion. Za popularne niskobudžetne avionske kompanije (npr. Ryanair, Wizz Air, easyJet) prijavljivanje je obavezno, a ako nemate kod sebe odštampane karte za ukrcavanje, to će zahtevati ili dodatnu naplatu na aerodromu ili će vam biti zabranjeno ukrcavanje u avion.

      Proces prijavljivanja se razlikuje od jedne do druge avio kompanije i takođe zavisi od toga da li vas kontaktira eSky ili vas direktno kontaktira avio-kompanija ( saznajte više o eSky rezervacijama koje opslužuju avionski prevoznici). Relevantne informacije ćete naći u e-mailu koji smo vam poslali zajedno sa avionskom kartom.

      • Kontaktira me eSky ili avio-kompanija, ali imam kupljeno čekiranje na eSky-u

        Mi ćemo obaviti prijavljivanje u vaše ime. Da bismo to uradili, u nekim slučajevima će nam biti potrebni vaši podaci i podaci onih osoba koje putuju sa vama.

        • Link za formular sa podacima ćete naći na kartici „Moje rezervacije“ na vašem eSky nalogu. Ako nemate nalog, otvorite ga i uvezite rezervaciju. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky zahvaljujući kojoj ćete dobiti momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo koje vreme i na bilo kom mestu. Link za formular za prijavljivanje (čekiranje) je takođe uključen u e-mail sa kartom.
        • Unesite sve potrebne podatke što je pre moguće popunjavajući formular. Zahvaljujući tome, lako možemo da obavimo prijavljivanje i pošaljemo karte za ukrcavanje nakon što im avionske linije omoguće pristup. 
        • Pažnja! Možda neće biti moguće organizovati čekiranje ako svoje podatke dostavite kasnije od 48 sati pre poletanja.
        • Mi ćemo vam dostaviti vaše karte za ukrcavanje od 48 do 8 sati pre planiranog leta na vašem eSky nalogu, odakle treba da ih preuzmete. Da bi ovaj postupak bio pravilno obavljen, moraju se popuniti podaci za svakog putnika. Ukoliko nemate nalog, napravite ga i uvezite rezervaciju.
        • Dodatno, poslaćemo vaše karte za ukrcavanje 48 do 8 sati pre poletanja na e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karte. Ako je do vašeg leta ostalo manje od 8 sati i još uvek nemate e-mail sa svojim kartama za ukrcavanje, idite na svoj eSky nalog i preuzmite karte ili proverite da nisu završile u SPAMU te proverite koji e-mail ste naveli prilikom obavljanja rezervacija.
        • Karte za ukrcavanje moraju se odštampati i pokazati na aerodromu zajedno sa ličnim dokumentom koji ste koristili prilikom prijave. Zapamtite! Ako se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, karte vam biti dostavljene zasebno na vašem eSky nalogu i biće poslate u odvojenim imejlovima - 48 do 8 sati pre početka svakog leta. 
      • Kontaktirala me je avionska linija

        Sve detaljne infomacije o online čekiranju dobićete od avionskog prevoznika. Prijavljivanje se mora obaviti na internet stranici avio-kompanije, koristeći e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije preko eSky-a.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kada ću dobiti i gde mogu da nađem svoje karte za ukrcavanje?

      Pripremate se za putovanje i želite da preuzmete karte za ukrcavanje? Gde ćete pronaći svoje karte zavisi od toga da li će vas kontaktirati eSky ili direktno avionski prevoznik ( saznajte više o eSky rezervacijama koje opslužuju avionski prevoznici). Relevantne informacije ćete naći u e-mailu koji smo vam poslali sa avionskom kartom.

      • Kontaktira me eSky ili avio-kompanija, ali imam kupljeno čekiranje na eSky-u

        Stavljamo vam na raspolaganje karte za ukrcavanje na vašem eSky nalogu od 48 do 8 sati pre planiranog leta. Ako nemate nalog, otvorite ga i uvezite rezervaciju. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu. Takođe šaljemo karte za ukrcavanje od 48 do 8 sati pre poletanja na vašu e-mail adresu navedenu prilikom rezervacije karte. Ukoliko se vaše putovanje sastoji od nekoliko letova, karte će vam biti stavljene na raspolaganje zasebno na vašem eSky nalogu i biće vam poslate u zasebnim mejlovima - 48 do 8 sati pre početka svakog leta.

        Primer 1

        Letite:

        • iz Varšave u London - 1.06, 15:00,
        • iz Londona u Varšavu - 7.06, 19:00.

        Karte za ukrcavanje vam stižu:

        • za let iz Varšave za London najranije 30.05, 15:00 (najkasnije - 1.06, 7:00),
        • za let iz Londona u Varšavu najranije 5.06, 19:00 (najkasnije - 7.06, 11:00).

        Primer 2

        Letite:

        • iz Varšave na Tenerife - 1.06, 9:00, sa presedanjem u Barseloni - 1.06, 13:00 (let MultiLine),
        • sa Tenerifa u Varšavu - 7.06, 12:00, sa presedanjem u Frankfurtu - 7.06, 18:00 (let MultiLine).

        Karte za ukrcavanje vam stižu:

        • za let iz Varšave u Barselonu najranije 30.05, 9:00 (najkasnije - 1.06, 1:00),
        • za let iz Barselone na Tenerife najranije 30.05, 13:00 (najkasnije - 1.06, 5:00),
        • za let sa Tenerifa do Frankfurta najranije 5.06, 12:00 (najkasnije - 7.06, 4:00),
        • za let iz Frankfurta u Varšavu najranije 5.06, 18:00 (najkasnije - 7.06, 10:00).

        Ako je do vašeg leta ostalo manje od 8 sati i još uvek nemate e-mail sa svojim kartama za ukrcavanje, idite na svoj eSky nalog ili proverite da nisu završile u SPAMU te proverite koji e-mail ste naveli prilikom obavljanja rezervacija.

        Moguće je da su karte stigle u drugo poštansko sanduče koje imate. Pažnja! Za letove za koje je potrebno da se u formularu za prijavu navedu dodatni podaci, karte za ukrcavanje se šalju pod uslovom da su popunjene potrebne informacije. Ukoliko rezervacija uključuje nekoliko putnika, proverite da li su podaci uneti za svakog od njih.

      • Kontaktira me avionski prevoznik

        U slučaju da sami obavljate prijavljivanje (čekiranje) putem interneta na internet strani avio-kompanije, preuzećete svoje karte za ukrcavanje nakon prijave, u skladu sa informacijama koje vam je navela avio-kompanija.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Da li treba odštampati karte za ukrcavanje?

      Zašto vas toliko često obaveštavamo da preuzete karte za ukrcavanje moraju da se odštampaju pre odlaska na aerodrom? Neke popularne avionske kompanije možda neće prihvatiti karte za ukrcavanje u obliku PDF datoteke prikazane na ekranu pametnog telefona ili drugog mobilnog uređaja. Štampana karta za ukrcavanje garantuje ulazak u avion.

      Kako biste bili sigurni da ćete se ukrcati u avion, preuzmite i odštampajte sve karte za ukrcavanje koje su poslate preko eSky-a ili preuzete sa vašeg naloga.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Greška tokom online prijavljivanja

      Došlo je do greške prilikom unošenja podataka o putnicima u formularu za prijavu ili prilikom samostalnog obavljanja prijavljivanja? Obavestite nas što je pre moguće uz pomoć kontakt formulara koji se nalazi - ovde.

      Proverićemo šta se dogodilo i predložiti druge opcije za prijavljivanje kako bi vaše putovanje proteklo u prijatnoj atmosferi.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Prtljag

    • Kako kupiti dodatni prtljag?

      Pitate kako da dodate plaćeni prtljag prilikom rezervacije karata ili već imate kartu i želite da kupite dodatni prtljag? Na eSky-u se predati (registrovani) prtljag može kupiti prilikom rezervacije karte ili dodatno kupiti nakon rezervacije, ali najkasnije 48 sati pre polaska.

      Ako želite da kupite dodatni prtljag, idite na karticu „Moje rezervacije“ na svom eSky nalogu. U slučaju da nemate nalog, otvorite ga i uvezite rezervaciju. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu.

      Uslovi kao primer:

      Ryanair (cena po jednom segmentu leta/putniku):

      • 10 kg, 1 komad prtljaga 55 x 40 x 20 cm – od 14 EUR do 30 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljaga 81 x 119 x 119 cm – od 27 EUR do 50 EUR*

      Wizz Air (cena po jednom segmentu leta/putniku):

      • 10 kg, 1 komad prtljaga – od 10 EUR do 30 EUR*
      • 20 kg, 1 komad prtljaga – od 15 EUR do 50 EUR*
      • 32 kg, 1 komad prtljaga – od 24 EUR do 74 EUR*

      Informacije o uslovima kod drugih avionskih prevoznika možete pronaći ovde.

      * Cene određuju avio kompanije i podložne su promeni. Naznačeni iznosi su samo orijentacioni.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Registrovan i ručni prtljag - najvažnije informacije

      Tražite najbolju opciju za putovanje i informacije o tome kakav prtljag možete da ponesete sa sobom u avion? Avionski prevoznici obično razlikuju tri vrste prtljaga - lične predmete, ručni (kabinski) prtljag i registrovan prtljag (koji se predaje za prtljažnik aviona).

      • Lični predmet je uvek uključen u cenu karte i možete da ga unesete sa sobom u avion. To može da bude ranac, tašnica ili mala torba koja mora da se smesti u prostor ispod sedišta. Imajte na umu da svaka avionska kompanija definiše dozvoljene dimenzije i težinu za ličnu stvar. Osim toga, iz bezbednosnih razloga, spisak stvari koje se mogu poneti u letilicu je strogo regulisan.
      • Ručni prtljag se može, besplatno ili uz naknadu (u zavisnosti od tarife i avionskog prevoznika), uneti u avion i smestiti u pretinac iznad sedišta za vreme putovanja. Međutim, treba imati na umu da je iz bezbednosnih razloga ono što se može nositi u ručnom prtljagu strogo definisano propisima. Spomenuti propisi takođe definišu, na primer, koliko tečnosti možete poneti sa sobom u ovakvoj vrsti prtljaga. Pored toga, treba imati na umu da svaka avio-kompanija vrlo precizno određuje dimenzije i težinu prtljaga.
      • Prijavljeni prtljag je prtljag čije su težina i dimenzije veće od ručnog prtljaga. U slučaju niskobudžetnih avio-prevoznika (kao što su Ryanair, Wizz Air ili easyJet) takav prtljag se uvek plaća, dok u slučaju redovnih avionskih prevoznika može biti uključen u cenu karte. Propisi takođe dozvoljavaju da u prijavljenom prtljagu stavite predmete koji se ne mogu smestiti u ručni prtljag. Ova vrsta prtljaga se preporučuje za duža putovanja. Kao i kod ručnog prtljaga, dimenzije i težina registrovanog prtljaga su striktno definisane od strane prevoznika. Registrovani prtljag uvek mora da se prijavi na aerodromu, na šalteru izabrane avio-kompanije, pre odlaska na bezbednosnu kontrolu.

      Ako želite da proverite koji prtljag možete da ponesete sa sobom na putovanje ili da dodatno kupite registrovani prtljag, idite na karticu „Moje rezervacije“ na svom eSky nalogu. U slučaju da nemate nalog, otvorite ga i uvezite svoju rezervaciju. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu.

      Proverite šta možete da unesete sa sobom u letilicu, a šta mora da ide u registrovan prtljag - ovde!

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Prtljag i prioritetno ukrcavanje

      Želite da saznate koje su prednosti kupovine prioritetnog ukrcavanja u letilicu? Pre svega, omogućava putniku da zauzme prioritetno mesto prilikom formiranja reda i izbegne dugo čekanje na ulazak u avion.

      Neke popularne niskobudžetne avio-kompanije (npr. Ryanair i Wizz Air) u okviru ove usluge dodatno vam omogućavaju da sa sobom ponesete dodatni ručni prtljag. Međutim, to nije uvek pravilo, pa u svakom slučaju treba proveriti šta sadrži ova usluga prilikom svake kupovine prioritetnog ukrcavanja.

      Prioritetni ukrcaj se može kupiti prilikom rezervacije karte ili kupiti kasnije.

      Uslugu prioritetnog ukrcaja možete kupiti prilikom rezervacije karte ili je možete dodatno kupiti kasnije na svom eSky nalogu. U slučaju da nemate nalog, otvorite ga i uvezite svoju rezervaciju. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Koja se ograničenja odnose na prtljag?
      • Već imate kartu, spremate se za putovanje i želite da proverite koliko prtljaga možete da ponesete sa sobom na avion? Idite na karticu „Moje rezervacije“ na svom eSky nalogu gde ćete naći sve potrebne informacije o svom prtljagu. U slučaju da nemate nalog, otvorite ga i uvezite svoju rezervaciju. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu.
      • Još niste kupili kartu i razmišljate koji let da odaberete? Informacije koje se odnose na maksimalan broj komada, težinu i dimenzije prtljaga možete pronaći u formularu za rezervaciju. Pored toga, informacije vezane za prtljag za konkretne avionske prevoznike mogu se naći na našim internet stranicama.

      Imajte na umu da ograničenja za prtljag svaki avionski prevoznik definiše samostalno, nezavisno od drugih linija, što znači da je najbolje da svaki put pre kupovine avio karte proverite koliko možete prtljaga da ponesete sa sobom.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Moja rezervacija

    • Kako proveriti aktuelan status vaše rezervacije?

      Želite da proverite trenutan status vaše rezervacije i sve detalje vezane za nju? Način na koji možete da proverite njen status zavisi od toga da li vas kontaktira eSky ili vas direktno kontaktira avio-kompanija (saznajte više o eSky rezervacijama koje opslužuju prevoznici). Relevantne informacije ćete naći u e-mailu koji smo vam poslali zajedno sa avionskom kartom.

      • Kontaktira me eSky

      Aktuelan status vaših rezervacija letova, hotela i paketa Let + Hotel možete pronaći preko kartice „Moje rezervacije“ na vašem eSky nalogu. Ukoliko nemate nalog, napravite ga i uvezite rezervaciju. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete dobiti momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo koje vreme i na bilo kom mestu.

      Da li želite da saznate više oko opcija koje nudi vaš nalog? Pročitajte članak.

      Da biste se prijavili ili kreirali svoj eSky nalog - kliknite ovde.

      U slučaju bilo kakvih promena u rasporedu reda letenja ili otkazivanja leta, poslaćemo vam takođe informaciju i preko e-maila. Preporučujemo vam da proverite raspored letova na svom eSky nalogu 12 sati pre zakazanog vremena poletanja i pratite poruke koje vam stižu na adresu e-pošte koju ste naveli prilikom rezervisanja karata.

      • Kontaktira me avionski prevoznik

      Aktuelan status vaše rezervacije možete da proverite na internet stranici avionskog prevoznika tako što ćete se ulogovati pomoću podataka koje vam je dostavila avio-kompanija. U slučaju promene rasporeda letenja ili otkazivanja letova, ove informacije ćete dobiti direktno od avio-kompanije na e-mail adresu koju ste naveli prilikom obavljanja procesa rezervacije. Preporučujemo vam da proverite raspored letova na internet stranici avio-kompanije 12 sati pre planiranog vremena poletanja te da pratite poruke koje vam stižu na adresu e-pošte koju ste naveli prilikom rezervisanja karata.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako upravljati svojom rezervacijom?

      Želite da unesete promene u svoju rezervaciju, kupite dodatne usluge ili imate direktan pristup njenim detaljima? Način na koji ćete upravljati svojim rezervacijama zavisi od toga da li vas kontaktira eSky ili vas direktno kontaktira avio-kompanija (saznajte više o eSky rezervacijama koje opslužuju prevoznici). Relevantne informacije ćete naći u e-mailu koji smo vam poslali zajedno sa avionskom kartom.

      • Kontaktira me eSky
        • Detalje o vašim rezervacijama letova i hotela te paketa Let + Hotel možete da pronađete na vašem eSky nalogu, preko njega možete njima da upravljate i unesete podatke za online čekiranje (samo u slučaju pojedinih avionskih prevoznika). Zahvaljujući njemu, lako možete da:
        • proverite broj i status rezervacije,
        • prijavite nameru da promenite datum svog putovanja,
        • saznate kako da obavite online prijavljivanje (čekiranje),
        • kupite dodatni prtljag i prioritetno ukrcavanje u letilicu,
        • proverite zahtevana dokumenta i aktuelne sigurnosne mere u zemlji koja je odredište vašeg putovanja,
        • proverite uslove za vizu i kupite vizu ili ESTA,
        • rezervišete smeštaj sa popustom, kupite osiguranje i iznajmite automobil.

      Ukoliko nemate nalog, otvorite ga i uvezite rezervaciju. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky zahvaljujući kojoj ćete dobiti momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo koje vreme i na bilo kom mestu. 

      Da li želite da saznate više oko opcija koje nudi vaš nalog? Pročitajte članak.

      Da biste se prijavili ili kreirali svoj eSky nalog - kliknite ovde.

      • Kontaktira me avionski prevoznik

      Upravljanje rezervacijom, informacije o trenutnom rasporedu letenja i detalji o putovanju dostupni su na internet stranici avio-kompanije. Avionski prevoznik će vam pružiti sve informacije o mogućim opcijama upravljanja rezervacijama i željenom načinu kontakta na e-mail adresu koju ste naveli prilikom kupovine avio karata.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Rezervacija nije potvrđena. Kako proveriti njen status?

      Potrebne su vam informacije o statusu vaše rezervacije, ali nigde ne možete da pronađete potvrdu rezervacije? Koristite karticu „Moje rezervacije“ na svom eSky nalogu gde ćete naći sve relevantne informacije u vezi sa vašim putovanjem. U slučaju da nemate nalog, otvorite ga i uvezite svoju rezervaciju. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu.

      Uz ovo, šaljemo potvrdu putem elektronske pošte nakon obavljene rezervacije. Ukoliko ne možete da pronađete našu poruku u svom prijemnom sandučetu (inboksu), proverite u svom folderu SPAM te proverite da li je email adresa koju ste dali prilikom rezervacije ispravna. Takođe možete ponovo poslati imejl vezan za rezervaciju na svoju adresu uz pomoć svog naloga ili pak koristeći poseban formular - ovde.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Ne sećam se svog broja rezervacije. Šta treba da radim?

      Potreban vam je vaš eSky broj rezervacije ili broj rezervacije leta da biste nas kontaktirali ili u trenutku kad već krećete na aerodrom? Sve detalje, uključujući navedene brojeve, naći ćete preko kartice „Moje rezervacije“ na svom eSky nalogu. U slučaju da nemate nalog, možete takođe da ga otvorite i uvezete svoju rezervaciju. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu.

      U slučaju da ste je izgubili ili niste primili poruku od nas, molimo vas da ponovo pošaljete e-mail sa detaljima rezervacije koristeći poseban formular na našoj internet stranici - ovde.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Data je pogrešna e-mail adresa tokom obavljanja rezervacije. Šta da radim?

      Ako ste sigurni da ste prilikom rezervacije uneli pogrešnu e-mail adresu, na primer da je došlo do greške u kucanju, idite na svoj eSky nalog, gde možete da upravljate rezervacijom i sami ispravite vaše podatke. Ako još uvek nemate nalog, možete da ga otvorite i uvezete svoje rezervacije u njega. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu.

      Ukoliko je potrebno da brzo unesete promenu ili želite da uštedite vreme, te sami uredite svoje podatke koristeći se pomoću vašeg naloga. Takođe možete prijaviti grešku koristeći kontakt formular tako što ćete dostaviti podatke o rezervaciji (ime i prezime, datum, trasu leta), ali naši konsultanti mogu zatražiti dodatne informacije za proveru prijave - ovde.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako da kupim prioritetno ukrcavanje u letilicu?

      Dugo čekanje na ukrcavanje u avion može u velikoj meri uticati na udobnost putovanja i osećaj samopouzdanja. Zato vredi kupiti uslugu prioritetnog ukrcavanja. To možete učiniti kako prilikom rezervacije karte, a isto tako možete je i dodatno kupiti nakon rezervacije, ali najkasnije 48 sati pre polaska.

      Ako želite da kupite ovu uslugu, izaberite odgovarajuću opciju preko kartice „Moje rezervacije“ na svom eSky nalogu. Uz pomoć njega možete takođe samostalno da upravljate svojom rezervacijom. U slučaju da nemate nalog, možete da ga otvorite i uvezete svoje rezervacije u njega. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu.

      Pažnja! Usluga prioritetnog ukrcavanja je ograničena limitirana i može se desiti da ne bude dostupna.

      Primeri uslova kupovine i korišćenja usluge:

      Ryanair (cena po jednom segmentu leta/putniku):

      • ukrcavanje u avion kroz traku s prioritetom, mogućnost da se ponese lična torba ne veća od 40 x 20 x 25 cm i ručni prtljag ne veći od 55 x 40 x 20 cm i do 10 kg – od 7 EUR do 19 EUR*

      Wizz Air (cena po jednom segmentu leta/putniku):

      • ukrcavanje u avion kroz traku s prioritetom, mogućnost da se unese jedan komad ručnog prtljaga ne veći od 40 x 30 x 20 cm i do 10 kg, drugi komad ručnog prtljaga ne veći do 50 x 40 x 23 cm i do 10 kg – od 5 EUR do 31 EUR*

      * Cene određuju avio kompanije i podložne su promeni. Naznačeni iznosi su samo orijentacioni.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako da kupim uslugu biranja sedišta u letilici?

      Planirate putovanje i pitate se kako da izaberete i rezervišete konkretno mesto u avionu, na primer pored prozora, sa dodatnim prostorom za noge ili odmah pored osoba koje putuju zajedno sa vama? Određena sedišta možete kupiti prilikom rezervacije karte (opcija dostupna samo za odabrane linije) preko eSky-a ili kontaktiranjem putem formulara za kontakt - ovde.

      Zapamtite da sistemi za rezervaciju avionskih prevoznika dodeljuju mesta u avionu nasumično. U slučaju leta sa saputnicima, prevoznici razmeštaju osobe koje putuju zajedno (jedini izuzetak od ovog pravila je kada dete putuje sa svojim starateljem u avionu). Kako biste izbegli takve neprijatnosti, vredi kupiti uslugu izbora sedišta u letilici.

      Rezervacija je usluga koja se plaća, a njena cena zavisi od avio-kompanije i vrste naznačenog mesta.Kao odgovor na vašu poruku, naši konsultanti će vam poslati informacije o dostupnosti sedišta i cenama.

      Cena ove usluge kreće se od 4 EUR do 26 EUR po osobi (i po svakom segmentu putovanja).*

      Pažnja! Broj slobodnih sedišta u avionu brzo se menja, te odabrana sedišta možda ne mogu biti dostupna.

      * Cene određuju avio kompanije i podložne su promeni. Naznačeni iznosi su samo orijentacioni.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako da platim rezervaciju?

      Razmišljate da li vam je apsolutno neophodna kreditna kartica da biste platili svoju eSky rezervaciju? Uveravamo vas da se to može uraditi svim popularnim načinima plaćanja (uključujući: kreditne kartice, brza plaćanja, a uz to postoji mogućnost plaćanja na rate ili na odloženo, kao i tradicionalnim bankovnim transferom). Način plaćanja se bira na ekranu za rezervaciju karata.

      S obzirom na činjenicu da su cene karata zagarantovane samo u trenutku plaćanja, preporučujemo korišćenje opcije plaćanja karticom ili brzog plaćanja. Rezervisanje karte putem tradicionalnog bankovnog transfera može dovesti do toga da bude neophodno dodatno plaćanje za karte, jer se njihove cene dinamički menjaju u zavisnosti od politike avio-kompanije i promena u dostupnosti mesta. Ukoliko bude neophodna doplata za prvobitnu cenu karte, mi ćemo vas kontaktirati, obavestiti o iznosu i pokazati na koji način možete da ga platite.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Želim da otkažem svoju rezervaciju. Kako to da uradim?

      Nažalost, kod većine niskobudžetnih avionskih prevoznika (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet) povraćaj sredstava za kupljenu kartu nije moguć. Avio-kompanije u uslovima rezervacije navode da su karte nepovratne.

      U slučaju redovnih avio-kompanija (npr. LOT, Lufthansa, Air France), mogućnost vraćanja karte je navedena u uslovima o tarifama.
      Ako želite da zatražite povraćaj sredstava, iskoristite formular za kontakt - ovde ili proverite dostupnost opcije povraćaja sredstava na vašem nalogu.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Informacije koje se odnose na promenu vremena leta od strane avio-kompanije

      Plašite se promena u planu vašeg leta? Ne brinite, sve potrebne informacije ćete dobiti na vreme. Način obaveštavanja zavisi od toga da li će vas u vezi sa vašom rezervacijom kontaktirati eSky ili avio-kompanija direktno (saznajte više o eSky rezervacijama koje opslužuju prevoznici). Relevantne informacije ćete naći u e-mailu koji smo vam poslali zajedno sa avionskom kartom.

      • Kontaktira me eSky

        Informacije o promeni vremena leta možete pronaći preko kartice „Moje rezervacije“ na svom eSky nalogu. U slučaju da nemate nalog, otvorite ga i uvezite svoju rezervaciju. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu.

        Dodatno ćemo vas informisati o promenama u e-mailu poslatom na adresu navedenu prilikom obavljanja rezervacije. Naša poruka će biti naslovljena: „VAŽNO! Promena rasporeda letenja, avionska karta [vaš broj rezervacije].“ Nova karta sa promenjenim terminima leta će takođe biti poslata e-poštom na adresu navedenu tokom procesa obavljanja rezervacije.
        Preporučujemo vam da proverite raspored letova na svom eSky nalogu 12 sati pre zakazanog vremena poletanja i da pratite poruke koje vam stižu na adresu e-pošte koju ste naveli prilikom rezervisanja karata.

      • Kontaktira me avionski prevoznik

        Sve informacije o promenama u redu letenja dobićete direktno od avionskog prevoznika na e-mail adresu koju ste naveli tokom procesa rezervacije. Aktuelan red letenja se takođe može naći na internet stranici avio-kompanije. Preporučujemo vam da proverite raspored letova na internet stranici avionskog prevoznika 12 sati pre planiranog vremena polaska te da pratite poruke koje vam stižu na adresu e-pošte koju ste naveli prilikom rezervisanja karata.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Promene rezervacije

    • Kako promeniti datum leta?

      Već imate kartu kupljenu preko eSky-a, ali su vam se planovi promenili? Možete pitati o mogućnosti promene datuma leta. Imajte na umu da promena datuma leta bez dodatnih troškova često nije moguća, a bilo kakvu izmenu rezervacije mora odobriti avionski prevoznik.

      Ukoliko želite da promenite datum leta proverite da li vas u vezi sa vašom rezervacijom kontaktira eSky ili vas direktno kontaktira avio-kompanija ( saznajte više o eSky rezervacijama koje opslužuju prevoznici). Odgovarajuću informaciju ćete naći u e-mailu koji smo vam poslali zajedno sa avionskom kartom.

      • Kontaktira me eSky

        Možete da saznate da li vam avionski prevoznik omogućava da promenite datum svog putovanja tako što ćete izabrati „Promeni termin“ preko kartice „Moje rezervacije“ na svom eSky nalogu. U slučaju da nemate nalog, otvorite ga i uvezite svoje rezervacije u njega. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu.

        Imajte na umu da mogućnost promene termina nakon kupovine karte zavisi od avionskog prevoznika. Neke od niskobudžetnih avio-kompanija vam dozvoljavaju da promenite datum uz dodatnu naknadu (u zavisnosti od prevoznika, to može da izađe čak i do 169 EUR), dok neke redovne avionske kompanije pružaju ovu uslugu samo u okviru odabranih tarifa.

        Naknada za promenu datuma se naplaćuje za svakog putnika za svaki deo putovanja (pojedinačan let). Uz to, dodatno može biti uračunata razlika u ceni između prvobitno kupljene karte i nove karte. Avionske kompanije ne vraćaju razliku ako je cena nove karte niža od cene karte koju ste prvo kupili. 

        U nekim slučajevima, eSky naplaćuje agencijsku proviziju u visini od 15,80 EUR za unošenje promena u kartu i to je uračunato u ukupne troškove promene. Ova naknada se naplaćuje za svakog putnika na koga se odnose promene.

      • Kontaktira me avionski prevoznik

        Kako biste saznali da li je moguće promeniti datum leta, kontaktirajte direktno avionskog prevoznika. Imajte na umu da dostupnost promene termina nakon kupovine karte zavisi od avio-kompanije. Neke od niskobudžetnih avio-kompanija vam dozvoljavaju da promenite datum uz dodatnu naknadu (u zavisnosti od prevoznika, to može da izađe čak i do 169 EUR), dok neke redovne avionske kompanije pružaju ovu uslugu samo u okviru odabranih tarifa. Naknada za promenu datuma se naplaćuje za svakog putnika za svaki deo putovanja (pojedinačni let). Uz to, dodatno može biti uračunata razlika u ceni između prvobitno kupljene karte i nove karte. Avionske kompanije ne vraćaju razliku ako je cena nove karte niža od cene karte koju ste prvo kupili.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako popraviti ili promeniti podatke o putniku?

      Ukoliko vam se prilikom rezervacije karte potkrala greška prilikom unošenja podataka o putniku, možete nas pitati za mogućnost korekcije rezervacije. Nažalost, većina avionskih prevoznika ne dozvoljava promenu podataka na karti. Moguće je ispraviti pogrešne podatke, ali obim i cena ispravki zavisi od politike izabrane linije.

      Sve pogrešne informacije koje se mogu naći na karti, takve kao što su:

      • slovna greška u imenu ili prezimenu,
      • pogrešan datum rođenja,
      • pogrešno navođenje pola putnika (gospodin/gospođa),
      • pogrešan naveden tip putnika (odrasla osoba/dete),

      moraju se odmah prijaviti. Naši konsultanti će proveriti mogućnost ispravke gore navedenih grešaka, dati informacije o mogućim troškovima izmena i kontaktirati avionske linije da isprave podatke na karti.

      Pažnja! Odsustvo specijalnih znakova i “kukica” (npr. č, ć, š), kao i razmaka i dijakritičkih znakova u višečlanim imenima na karti, ne smatra se greškom. Avionske kompanije ih namerno ne koriste.

      Ukoliko želite da promenite podatke ili da prijavite popravljanje podataka o putnicima, javite nam se putem formulara za kontakt - ovde.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Faktura

    • Slanje fakture

      Potrebna vam je faktura od eSky-a za rezervaciju? Kako biste je dobili, izaberite opciju „Želim da dobijem PDV fakturu“ prilikom rezervacije avionske karte ili smeštaja. Ovo je jedina mogućnost da prijavite potrebu za izdavanjem fakture za usluge kupljene preko eSky-a.

      Fakturu ćete dobiti na e-mail adresu koju ste naveli. Ukoliko je prošlo nekoliko dana od trenutka kada ste rezervisali let ili smeštaj, a još uvek niste dobili fakturu, javite nam se putem formulara za kontakt - ovde.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako promeniti podatke o kupcu na fakturi?

      Šta može da se uradi ako nakon rezervacije karte treba da promenite kupca na fakturi? Promena podataka o kupcu (ne putniku!) moguća je do 30 dana od trenutka kupovine karte, ali ne u svim slučajevima. eSky vam omogućava da promenite podatke:

      • sa fizičkog lica na drugo fizičko lice,
      • sa fizičkog lica na firmu.

      Nije moguće promeniti podatke sa jedne firme na drugu firmu ili sa firme na fizičko lice.

      Ukoliko želite da promenite podatke o kupcu karte na fakturi, javite nam se putem formulara za kontakt - ovde.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Kako proveriti status plaćanja?

      Niste sigurni da li je vaša rezervacija ispravno plaćena ili čekate da se to finalizira? Preko eSky-a možete lako i brzo proveriti status plaćanja. Kako biste to uradili, koristite karticu „Moje rezervacije“ na svom eSky nalogu. Uz pomoć nje možete takođe samostalno da upravljate svojom rezervacijom. U slučaju da nemate nalog, možete da ga otvorite i uvezete svoje rezervacije u njega. Pored toga, vredi koristiti mobilnu aplikaciju eSky, zahvaljujući kojoj ćete imati momentalan pristup vašim rezervacijama u bilo kom trenutku i na bilo kom mestu.

      Pored toga, u slučaju plaćanja karticom ili brzim online transferom, šaljemo e-mail sa sažetkom rezervacije i informacijama o njenom uspešnom završetku. Putnici koji su izabrali tradicionalni transfer dobijaju obaveštenje o uslovnoj rezervaciji karte i čekanju na uplatu. Tek nakon što sredstva budu uplaćena na naš račun, šaljemo potvrdu o završetku transakcije.

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!
    • Zašto se na računu nalaze dva iznosa, oba u različitim valutama?

      Pošto kupovinu obrađuje poljska kompanija, zakonska regulativa zahteva da se na računu unesu dva iznosa. Jedan od njih je iznos u kome je usluga kupljena, a drugi je njen ekvivalent u PLN (poljski zlot).

      Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
      Po mom mišljenju, ovaj članak:
      Hvala na Vašem mišljenju!

    Formular za kontakt – usluga rezervacije

    Zatražite našu pomoć što je pre moguće! Odaberite relevantnu temu i navedite potrebne informacije.

    Radno vreme

    Ponedeljak - Petak: 08:00 - 18:00

    Trudimo se da odgovorimo najbrže moguće.

    Kako Vam možemo pomoći?

    Nešto hitno? Pozovite nas