Meni

Kontaktirajte nas

Pomoći ćemo u organizaciji vašeg putovanja

Proveri status i detalje rezervacije

Pošalji ponovo mejl s potvrdom rezervacije
Proverite detalje i status svoje rezervacije

Status rezervacije možeš proveriti u Korisničkoj Zoni. Kako bi to uradio prijavi se ili registruj se pomoću adrese e-pošte navedene za vreme pravljenja rezervacije i odi na "Moje Rezervacije".

Idi do naloga
Proverite status svoje rezervacije bez prijave

Najčešće postavljana pitanja u vezi s rezervacijom

Moja rezervacija

  • Nemam potvrdu o rezervaciji. Kako da proverim da li je rezervisano?

    Šaljemo potvrdu rezervacije na email nakon što su karte rezervisane i plaćene. Trenutni status rezervacije može se proveriti u eSky korisničkoj zoni Moj nalog pod Moje rezervacije, ili na ovom linku (morate obezbediti broj rezervacije i email koji je korišćen prilikom rezervisanja).

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!
  • Nemam boarding pass

    Kartu za ukrcavanje (boarding pass) šaljemo od 48 do 8 sati pre poletanja na email koji je dostavljen prilikom rezervacije. Ako se vaše putovanje sastoji od više letova, karte za ukrcavanje će biti poslate u odvojenim emailovima – od 48 do 8 sati pre svakog od poletanja.

    Ako je vaš let za manje od 8 sati i nemate email sa kartama za ukrcavanje, proverite SPAM folder i koju ste email adresu dali tokom rezervacije. Moguće je da su karte za ukrcavanje poslate u inboks na nekom drugom vašem nalogu.

    Pažnja! Kad su u pitanju letovi za koje je u formularu za check-in neophodno dati dodatne podatke, karte za ukrcavanje će biti poslate tek nakon što dodate neophodne informacije. Ako vaša rezervacija uključuje još putnika, postarajte se da za sve njih obezbedite neophodne podatke.

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!
  • Kako da kupim prtljag?

    Registrovani prtljag može se kupiti tokom rezervacije karte ili se naknadno dokupiti, ali ne nakon 48 sati pred let.

    Primeri uslova:

    Ryanair (cena po jednom segmentu leta/putniku):

    • 10 kg, 1 komad prtljaga 55 x 40 x 20 cm – od 14 EUR do 30 EUR*
    • 20 kg, 1 komad prtljaga 81 x 119 x 119 cm – od 27 EUR do 50 EUR*

    Wizz Air (cena po jednom segmentu leta/putniku):

    • 10 kg, 1 komad prtljaga – od 10 EUR do 30 EUR*
    • 20 kg, 1 komad prtljaga – od 15 EUR do 50 EUR*
    • 32 kg, 1 komad prtljaga – od 24 EUR do 74 EUR*

    Ostali avio prevoznici [link]

    * Cene određuju avio kompanije i podložne su promeni. Naznačeni iznosi su samo orijentacioni.

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!
  • Kako da kupim prioritetno ukrcavanje?

    Usluga prioritetnog ukrcavanja (prvenstva pri ukrcavanju) može se kupiti prilikom rezervacije karte ili doplati naknadno, ali ne nakon manje od 48 sati pred poletanje.

    Pažnja! Usluga prioritetnog ukrcavanja je ograničena i možda ne može biti dostupna.

    Primeri uslova:

    Ryanair (cena po jednom segmentu leta/putniku):

    • ukrcavanje u avion kroz traku s prioritetom, mogućnost da se ponese lična torba ne veća od 40 x 20 x 25 cm i ručni prtljag ne veći od 55 x 40 x 20 cm i do 10 kg – od 7 EUR do 19 EUR*

    Wizz Air (cena po jednom segmentu leta/putniku):

    • ukrcavanje u avion kroz traku s prioritetom, mogućnost da se unese jedan komad ručnog prtljaga ne veći od 40 x 30 x 20 cm i do 10 kg, drugi komad ručnog prtljaga ne veći do 50 x 40 x 23 cm i do 10 kg – od 5 EUR do 31 EUR*

      * Cene određuju avio kompanije i podložne su promeni. Naznačeni iznosi su samo orijentacioni.

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!
  • Kako da kupim uslugu izbora sedišta?

    Sistemi za rezervaciju avio prevoznika nasumično dodeljuju sedišta u avonu. U slučaju da putujete sa još nekim putnikom, avio prevoznici razdvajaju ljude koji putuju zajedno (jedini izuzetak od toga pravila je kada dete putuje sa starateljem). Da bi se izbegla ova neugodnost, vredi kupiti uslugu izbora sedišta.

    Ova usluga može se kupiti tokom rezervacije karte (ova opcija je dostupna samo kod određenih avio prevoznika) ili tako što ćete nas kontaktirati preko kontakt formulara (link ispod).

    Rezervisanje odabranog sedišta je usluga koja se plaća, a njena cena zavisi od avio prevoznika i tipa odabranog sedišta. Kao odgovor na vašu poruku, naši konsultanti će vam poslati informacije o dostupnosti sedišta i cenama.

    Cena ove usluge kreće se od 4 EUR do 26 EUR po osobi (i po svakom segmentu putovanja).*

    Pažnja! Broj slobodnih sedišta u avionu brzo se menja, te odabrana sedišta možda ne mogu biti dostupna.

    * Cene određuju avio kompanije i podložne su promeni. Naznačeni iznosi su samo orijentacioni.

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!
  • Hoću da otkažem rezervaciju. Kako to da uradim?

    Kod većine niskobudžetnih avio prevoznika (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet, Laudamotion) nije dozvoljeno vraćanje karte. Avio kompanije u uslovima rezervacije naznačuju da se karte ne refundiraju.

    U slučaju komercijalnih avio prevoznika (npr. Air Serbia, LOT, Lufthansa, Air France), mogućnost povraćaja karte određena je u uslovima kupovine karte.

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!
  • Treba mi asistencija na aerodromu. Šta da radim?

    Zahtev za korišćenje posebne asistencije na aerodromu treba podneti neposredno po rezervaciji karte. Rok u kojem o tome treba obavestiti avio prevoznika ili aerodrom zavisi od politike konkretnog avio prevoznika ili kompanije.

    Posebna asistencija je besplatna i na nju imaju pravo osobe sa poteškoćama u kretanju i ograničenim kretanjem.

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!
  • 8. Informacije od avio prevoznika o promeni vremena poletanja

    Ako avio prevoznik promeni vreme poletanja, obavestićemo vas o tome. Informacija i toj promeni biće poslata na email koji ste dostavili tokom rezervacije.

    Poruka od nas biće naslovljena ovako: VAŽNO! Obaveštenje o promeni rasporeda letenja, broj potvrde [broj rezervacije]

    Pažnja! Poslaćemo vam novu kartu sa promenjenim vremenom leta na email koji ste dostavili tokom rezervacije.

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!

Online check-in

  • Greška tokom čekiranja

    Ako se tokom ukucavanja podataka o putnicima u obrascu za čekiranje onlajn (online check-in) pojavila greška dok ste se samostalno prijavljivali za let, morate nas odmah obavestiti.

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!

Promene rezervacije

  • Kako da promenim datum leta?

    Mogućnost da promenite datum putovanja zavisi od avio prevoznika. Neke od niskotarifnih avio kompanija dozvoljavaju da promenite datum uz doplatu (u zavisnosti od prevoznika, može iznositi i 180 EUR), dok neki od komercijalnih prevoznika dozvoljavaju tu uslugu samo za određene tarife.

    Doplata za promenu datuma naplaćuje se za svakog od putnika i za svaki od segmenata leta (ili let iz jednog segmenta). Osim toga, na taj iznos može biti dodata razlika u ceni između prvobitne i nove karte. Avio kompanije ne vraćaju razliku ako je cena nove karte niža od cene prvobitne karte.

    U nekim slučajevima eSky nalaćuje agencijsku proviziju u iznosu od 14 EUR za promenu karte, što će biti uključeno u ukupan iznos za doplatu promene na karti. Ova provizija naplaćuje se za svakog putnika za kojeg je potrebno izvršiti promenu.

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!
  • Pogrešni podaci o putniku u rezervaciji. Šta da radim?

    Većina avio kompanija ne dozvoljava promenu podataka na karti. Moguće je ispraviti nevažeće podatke, ali obim i cena izmena zavise od politike konkretne avio kompanije.

    Sve pogrešne informacije na karti, kao što su:

    • greška u imenu ili prezimenu,
    • pogrešan datum rođenja,
    • pogrešno oslovljavanje putnika (gdin/gđa),
    • pogrešan tip putnika (odrasla osoba/dete)

    treba odmah prijaviti. Naši konsultanti će proveriti da li postoji mogućnost da se gorepomenute greške isprave, obavestiće vas o eventualnim doplatama za promenu i kontaktiraće avio kompaniju kako bi ispravili podatke na karti.

    Pažnja! To što se na avio kartama ne pojavljuju specijalni karakteri ili akcenti (kao što su ć, é, ö), kao i praznine i dijakritike u prezimenima iz više delova, nije greška. Avio kompanije namerno beleže imena po ovom sistemu.

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!

Račun

  • Kako promeniti podatke o kupcu na računu?

    Promena podataka o kupcu (ne putniku!) moguća je dok ne istekne 30 dana od kupovine karte. eSky dozvoljava da promenite sledeće podatke:

    • jednog fizičkog lica u drugo fizičko lice
    • od fizičkog lica u firmu.

    Nije moguće promeniti podatke iz jedne kompanije u drugu, niti iz kompanije u fizičko lice.

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!
  • Zašto na računu stoje dva iznosa u različitim valutama?

    Zbog toga što kupovinu obavlja poljska firma, pravni okviri zahtevaju da na računu budu navedena dva iznosa. Jedan iznos je je iznos obavljene usluge, dok je drugi taj iznos u PLN (poljskim zlotima).

    Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
    Po mom mišljenju, ovaj članak:
    Hvala na Vašem mišljenju!

Formular za kontakt – usluga rezervacije

Radno vreme

Ponedeljak - Petak: 08:00 - 18:00

Trudimo se da odgovorimo najbrže moguće.

Kako Vam možemo pomoći?

Nešto hitno? Pozovite nas