Avio-prevoznik zahteva da podelite trošak usluge u dva odvojena koraka. U prvom koraku platićete kartu. U drugom koraku izvršićete uplatu usluge i platiti ostale usluge (npr. kupljeno osiguranje). Do ovih koraka možete doći kada odaberete svoj način plaćanja.
Ukoliko niskobudžetni avioprevnozik, kao što je Ryanair bude zahtevao verifkaciju Vaše rezervacije, dobićete e-mail od nas sa potrebnim informacijama i link za verifikacioni formular.
Ovo je standardna praksa i Vaša karta će i dalje biti validna. Međutim, ukoliko ne verifikujete Vašu rezervaciju, nećete moći upravljati njom. Uz to, nećete proći kroz online check-in i moraćete platiti na aerodromu (oko 55€ po osobi po letu).
Pre nego počnete sa checkingom Vaše rezervacije, pripremite sledeće:
Verifikacioni formular se može sastojati od nekoliko koraka, te s toga, pratite instrukcije na web-sajtu avioprevoznika. Unesite potrebne informacije i dajte potrebne saglasnosti. Avioprevnoznik takođe može tražiti skeniran ili fotografisan dokument kojeg ste koristili da napravite rezervaciju, kao i fotografiju Vašeg lica.
Saznajte više u uputstvu: Verifikacija rezervacije avioprevoznika.
Ako je avio-kompanija otkazala vaš let, imate pravo na izbor novog datuma leta ili povrat novca za Vašu kartu. Na avio-kompaniji je da odluči o obliku povrata (na primer, možete dobiti vaučer, bodove ili novac).
Kako ćete postupiti zavisi od toga ko upravlja vašom rezervacijom i ko Vas kontaktira: eSky ili avio-kompanija direktno (saznajte više o rezervacijama eSky koje upravljaju avio-kompanijama). Informacije o tome ko upravlja vašom rezervacijom pronaći ćete u e-mailu koji vam šaljemo s avio-kartom. Ako piše: "Možete proveriti trenutne informacije o svojoj rezervaciji ovde" - Vašom rezervacijom upravlja eSky. Ako poruka koju primate glasi: "Možete pronaći trenutne informacije o rasporedu na veb-sajtu avio-kompanije" - Vašu rezervaciju direktno obavlja avio-kompanija.
Zapamtite: Neke niskotarifne avio-kompanije, za razliku od redovnih avio-kompanija (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu s drugim partnerima, poput pretraživača letova ili usluga putovanja kao što je eSky, kako bi služile svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki koji rezervišu karte niskotarifnih avio-kompanija putem eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.
eSky me kontaktira
Ako vam je informacija o otkazivanju leta poslata na e-mail adresu od strane eSky-a, postupak povrata je kako sledeći:
Upravljajte svojom rezervacijom na Vašem računu.
Avio-kompanija me kontaktira
Ako Vam je informacija o otkazivanju leta poslata direktno na Vašu e-mail adresu od strane avio-kompanije, postupak za promenu datuma ili povrat novca zasniva se isključivo na politici avio-kompanije. U ovom slučaju, dobićete sve informacije direktno od avio-kompanije, uključujući sledeće korake, listu dostupnih opcija povrata i ažuriranja o statusu vašeg slučaja. Da biste dobili povrat novca, pratite informacije koje su vam poslate i kontaktirajte avio-kompaniju direktno, npr. putem e-maila ili telefona.
Zapamtite: Povrati za neiskorištene karte uključuju trošak karte i aerodromske takse. Ostale usluge eSky-a koje su kupljene s kartom možda nisu refundabilne.
Čekate povrat novca za neiskorištenu kartu? Budite sigurni da ćete ga sigurno dobiti ako se avio-kompanija složi s ovim aranžmanom. Vreme čekanja potpuno zavisi od odluke avio-kompanije i može trajati od 3 dana do 3 meseca. Niže ćete pronaći informacije o tome ko će Vas kontaktirati u vezi s povratom novca (saznajte više o rezervacijama eSky koje upravljaju avio-kompanijama).
Ako Vašom rezervacijom upravlja eSky (znate to ako u e-mailu koji Vam šaljemo s avio-kartom piše "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde"), poslaćemo Vam informacije o otkazivanju leta i preduzeti korake što je pre moguće kako bismo od avio-kompanije u Vaše ime dobili povrat novca za kartu. Dobićemo informacije o vrstama povrata koje nudi avio-kompanija i nastojati završiti slučaj. Obaveštavaćemo Vas.
Ako Vašom rezervacijom direktno upravlja avio-kompanija (znate to ako u e-mailu koji Vam šaljemo s avio-kartom piše: "Možete pronaći najnovije informacije o rasporedu na veb-sajtu avio-kompanije"), dobićete sve informacije o povratu, dostupnim vrstama povrata i rokovima od avio-kompanije u e-mailu prilikom postupka rezervacije. Ako želite saznati trenutni status Vašeg zahteva i kada ćete dobiti novac, kontaktirajte avio-kompaniju direktno putem e-maila ili telefona.
Zapamtite: Povrati su mnogo brži ako izaberete vaučer ili bodove koje možete koristiti za svoje karte nego ako izaberete transfer novca na svoj račun ili karticu. Dostupnost opcije povrata zavisi od avio-kompanije čiju kartu imate.
Listu dokumenata potrebnih za vaše putovanje pronaći ćete na Vašem računu. Nakon prijave, pristupite detaljima svoje rezervacije i proverite odeljak "Potrebni dokumenti". Najbrži način pristupa svom računu je instalirati eSky aplikaciju.
U EU i nekim zemljama koje nisu članice EU-a, za prelazak granice potreban Vam je samo lični dokument. Da biste saznali kako to funkcioniše u pojedinim zemljama, molimo Vas posetite naš veb-sajt.
Vaš račun omogućava Vam brzo i jednostavno upravljanje rezervacijama. Šta to znači?
U svom računu možete:
Pročitajte članak da biste saznali više o opcijama svog računa.
Vaš račun možete kreirati u tren oka, ili na našem veb-sajtu ili putem eSky aplikacije. Ako već nemate aplikaciju, preuzmite je kako biste u svakom trenutku pristupili svojim rezervacijama.
Postoje tri načina:
Ako vam je potrebna pomoć tokom putovanja, nazovite liniju za pomoć.
Broj pomoćne linije i radno vreme pronaći ćete na Vašoj karti.
Ako ne putujete, ali želite da nas kontaktirate u vezi sa rezervacijom, prijavite se na svoj račun. To će Vam omogućiti upravljanje rezervacijom i pronalaženje svih potrebnih informacija.
Ako nemate račun, kreirajte ga i dodajte svoju rezervaciju. Da biste to učinili, unesite broj rezervacije u odgovarajuće polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
Zapamtite: Dodavanje rezervacija u Vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene s istom e-mail adresom kao što je e-mail adresa Vašeg računa.
Instalacijom mobilne aplikacije eSky imate odmah pristup svim funkcijama.
Ako ne putujete, ali želite da nas kontaktirate u vezi sa nečim drugim, koristite kontakt formu.
Gde pronaći ukrcajnu kartu ili potvrdu zavisi od toga da li Vas kontaktira eSky ili direktno avio-kompanija (pročitajte više o rezervacijama eSky koje upravljaju avio-kompanijama). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji Vam šaljemo sa avio-kartom.
Ako piše: "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde" - Vašu rezervaciju upravlja eSky. Ako Vašu rezervaciju direktno upravlja avio-kompanija, poruka koju primate će reći "Možete pronaći najnovije informacije o rasporedu na veb-sajtu avio-kompanije".
Zapamtite: Neki niskotarifni avio-prevoznici, za razliku od redovnih avio-kompanija(kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu s drugim partnerima, poput pretraživača letova ili usluga prodaje putovanja kao što je eSky, kako bi služili svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki koji rezervišu karte niskotarifnih avio-kompanija putem eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.
Karte za ukrcavanje ili potvrde poslaće se na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karte i biće dostupne u vašem eSky računu 24 do 8 sati pre vremena planiranog leta. Ako nemate račun, kreirajte ga i dodajte svoju rezervaciju.
Zapamtite: Unos rezervacija u Vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kao što je adresa vašeg računa. Za trenutan pristup upravljanju Vašim rezervacijama, instalirajte eSky mobilnu aplikaciju.
Ako Vaše putovanje obuhvata više letova, karte ili potvrde će biti dostupne odvojeno u vašem eSky računu i poslate u zasebnim e-mailovima: od 24 do 8 sati pre polaska svakog leta.
Primer 1
Letite:
Karte za ukrcavanje ili potvrde ćete dobiti:
Primer 2
Letite:
Karte za ukrcavanje ili potvrde ćete dobiti:
Ako je Vaš let za manje od 8 sati, a niste dobili e-mail sa kartama za ukrcavanje ili potvrdom prijave, molimo proverite svoj eSky račun ili SPAM folder kako biste videli koja je e-mail adresa korišćena prilikom rezervacije. Moguće je da su karte poslate na drugu e-mail adresu.
Zapamtite: Za letove koji zahtevaju dodatne informacije na formularu za prijavu, karte za ukrcavanje ili potvrde će biti poslate, pod uslovom da su unete potrebne informacije. Ako putujete sa više putnika, molimo Vas da obezbedite detalje za svakog putnika.
Ako se prijavite online na veb-sajtu avio-kompanije, preuzete ćete kartu za ukrcavanje čim završite prijavu, prema uputstvima avio-kompanije.
Da biste se uverili da ćete se ukrcati u avion, preuzmite i odštampajte svaku kartu za ukrcavanje ili potvrdu prijave koja Vam je poslata od strane eSky-a ili preuzeta iz Vašeg računa. Takođe ih možete preuzeti i sačuvati na mobilnom uređaju (smartfonu ili tabletu) kako biste ih poneli sa sobom).
Prilikom prijave, dobićete kartu za ukrcavanje koja Vam omogućava da se ukrcate u avion. Za niskotarifne avio-kompanije (npr. Ryanair, Wizz Air, easyJet), to je obavezno i ako nemate karate za ukrcavanje (odštampane ili sačuvane na mobilnom uređaju) možete platiti dodatni troškom na aerodromu ili odbijanjem ukrcavanja.
Procedura prijave varira od avio-kompanije do avio-kompanije i u zavisnosti je od toga da li Vas kontaktira eSky ili direktno avio-kompanija (pročitajte više o rezervacijama na eSky kojima upravljaju avio-kompanijama). Relevatne informacije pronaći ćete u e-mailu koji Vam šaljemo sa kartom.
Ako piše: "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde" - Vaša rezervacija se obrađuje putem eSky-a. Ako poruka koju primate kaže: "Možete pronaći najnovije informacije o rasporedu na veb-sajtu avio-kompanije" - Vaša rezervacija se obrađuje direktno od strane avio-kompanije.
Zapamtite: Neki niskotarifni avio-prevoznici, za razliku od redovnih avio-kompanija (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu s drugim partnerima, poput pretraživača letova ili usluga prodaje putovanja kao što je eSky, kako bi služili svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki koji rezervišu karte niskotarifnih avio-kompanija putem eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.
Mi ćemo obaviti prijavu umesto Vas. Da bismo to učinili, potrebni su nam Vaši podaci i podaci putnika koji putuju sa vama.
Zapamtite: Ako Vaše putovanje obuhvata više letova, boarding karte ili potvrde biće dostupne odvojeno u vašem eSky računu i poslate u zasebnim e-mailovima: 24 do 8 sati pre polaska svakog leta.
Sve detalje za online prijavu dobićete od avio-kompanije. Prijavu treba obaviti na veb-sajtu aviokompanije koristeći e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije sa eSky.
Da li ste napravili grešku prilikom unosa podataka o putniku na formularu za prijavu ili tokom online prijave? Odmah nas obavestite putem našeg kontakt formulara.
Proverićemo šta se desilo i ponuditi vam alternativne opcije prijave kako biste osigurali glatko odvijanje vašeg putovanja.
Gde i kako unosite informacije zavisi od toga da li vas kontaktira direktno avio-kompanija ili eSky (saznajte više o rezervacijama eSky koje se obrađuju od strane aviokompanija). Relevantne informacije pronaći ćete u e-mailu koji Vam šaljemo sa avionskom kartom, pod nazivom "Vaša elektronska karta". Kada piše: "Možete proveriti najnovije informacije o vašoj rezervaciji ovde" - vaša rezervacija se obrađuje preko eSky-a. Ako se vaša rezervacija direktno obrađuje od strane avio-kompanije, poruka koju primate će glasiti "Najnovije informacije o rasporedu možete pronaći na veb-sajtu aviokompanije".
Zapamtite: Neke niskotarifne aviokompanije, za razliku od redovnih (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu sa drugim partnerima, kao što su pretraživači letova ili usluge prodaje putovanja poput eSky-a, kako bi služile svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki putnici koji rezervišu karte niskotarifnih aviokompanija preko eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.
Naći ćete link ka formularu za prijavu na dva mesta:
Ako ne primimo potrebne informacije od vas do 7 dana pre polaska, poslaćemo vam podsetnik putem e-maila sa linkom ka formularu.
Dobićete informacije za online prijavu direktno od aviokompanije na vašu e-mail adresu. Sami se prijavljujete na veb-sajtu aviokompanije unosom potrebnih informacija.
Kod eSky-a, dodatni prtljag može se kupiti prilikom rezervacije karte ili nakon rezervacije, ali najkasnije 48 sati pre polaska.
Da biste kupili dodatni prtljag, idite na karticu "Moje rezervacije" u svom eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Unesite broj rezervacije u predviđeno polje i kliknite "Dodaj rezervaciju".
Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran Vaš račun.
Preporučuje se korišćenje eSky mobilne aplikacije, koja vam omogućava trenutan pristup vašoj rezervaciji. Dodatni prtljag možete takođe kupiti putem kontakt forme.
Uslovi kao primer:
Ryanair (cena po jednom segmentu leta/putniku):
Wizz Air (cena po jednom segmentu leta/putniku):
Za informacije o drugim aviokompanijama, kliknite ovde.
*Cene se postavljaju od strane aviokompanija i mogu varirati. Prikazane sume su indikativne.
Da biste saznali šta možete poneti sa sobom i kako prijaviti prtljag, pogledajte naš članak.
Avio-kompanije obično razlikuju tri vrste prtljaga - lični predmeti, ručni prtljag (prtljag u kabini) i pregledani prtljag (prtljag smešten u prostoru za prtljag aviona).
Da biste proverili koji prtljag možete poneti na putovanje ili kupili pregledani prtljag, idite na karticu "Moje rezervacije" u svom eSky računu. Nemate račun? Napravite ga i dodajte svoju rezervaciju. Unesite broj rezervacije u predviđeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
Zapamtite: Dodavanje rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom koja je korišćena za kreiranje vašeg računa.
Vredi koristiti eSky mobilnu aplikaciju koja vam omogućava trenutan pristup vašim rezervacijama. Takođe možete kupiti dodatni prtljag putem kontakt forme.
Prioritetno ukrcavanje vam omogućava da dobijete sedište na početku reda i izbegnete dugačke redove.
Neki niskotarifni avioprevoznici (npr. Ryanair i Wizz Air) takođe vam dozvoljavaju da ponesete dodatni ručni prtljag kao deo ove usluge. Međutim, to nije pravilo, pa uvek proverite šta je uključeno u uslugu pre nego što je kupite.
Prioritetno ukrcavanje možete kupiti prilikom rezervacije karte ili kasnije putem svog eSky računa. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u predviđeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
Zapamtite: Dodavanje rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun.
Za trenutan pristup vašem računu vredi koristiti eSky mobilnu aplikaciju.
Ograničenja za prtljag postavljaju pojedinačne aviokompanije. To znači da je najbolje proveriti koliko prtljaga možete poneti sa sobom pre nego što kupite kartu.
Detalji kupljenog prtljaga mogu se pronaći u odeljku "Prtljag" na vašoj elektronskoj karti. Oni važe za svakog putnika pojedinačno. Takođe ih možete proveriti u svom eSky računu. Nakon prijavljivanja, izaberite "Moje rezervacije" i idite na odeljak "Putnici". Svaki putnik ima dozvolu za prtljag.
Zapamtite: Ako je Vaš prtljag kupljen kasnije od Vaše karte, pronaći ćete ažurirane informacije u svom eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u predviđeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju". Radi vaše praktičnosti, instalirajte eSky mobilnu aplikaciju.
Desetocifreni eSky broj rezervacije pronaći ćete na svojoj karti, koju smo Vam poslali u e-mailu sa naslovom: "Vaša elektronska karta". Ako ga ne možete pronaći, proverite svoj račun ili SPAM folderu i uverite se da imate ispravnu e-mail adresu koju ste koristili pri rezervaciji.
Da biste saznali da li možete otkazati kartu i dobiti povraćaj novca, koristite kontakt formu ili proverite opciju povraćaja u svom računu.
Sa većinom niskotarifnih avio-kompanija (uključujući Ryanair, Wizz Air, easyJet) nije moguće dobiti povraćaj za kupljenu kartu. Avio-kompanije će navesti u svojim uslovima rezervacije da su njihove karte nepovratne.
U slučaju redovnih aviokompanija (npr. LOT, Lufthansa, Air France), mogućnost povraćaja novca za karte je navedena u uslovima tarife.
Status svoje rezervacije možete proveriti na jedan od dva načina. Metod koji birate zavisi od toga da li vas kontaktira eSky ili direktno avio-kompanija (pročitajte više o rezervacijama podržanim od strane aviokompanija). Relevatne informacije pronaći ćete u e-mailu koji smo Vam poslali sa kartom.
Ako sadrži sledeći sadržaj "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde" – Vašom rezervacijom upravlja eSky-a. Ako Vašu rezervaciju direktno obrađuje avio-kompanija, poruka koju primate će glasiti "Najnovije informacije o vašem letu možete pronaći na veb-sajtu aviokompanije".
Zapamtite: Neki niskotarifni avioprevoznici, za razliku od redovnih aviokompanija (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu sa drugim partnerima, npr. pretraživačima letova ili uslugama prodaje putovanja kao što je eSky, da bi služili svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki ljudi koji rezervišu karte niskotarifnih aviokompanija putem eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.
Trenutni status rezervacija avio-kompanija i hotela i paketa Let+Hotel paketi možete pronaći u kartici "Moje rezervacije" u svom eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u određeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
Zapamtite: Dodavanje rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun.
Za vašu praktičnost, instalirajte eSky mobilnu aplikaciju. To će vam omogućiti trenutan pristup vašem računu i rezervaciji.
Takođe ćemo Vam poslati informacije na Vašu e-mail adresu u slučaju promene rasporeda ili otkazivanja leta. Preporučujemo vam da proverite raspored letova u svom eSky računu 12 sati pre zakazanog vremena polaska i pratite sve poruke poslate na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karata.
Možete proveriti trenutni status rezervacije na veb-sajtu avio-kompanije prijavljivanjem pomoću podataka koje je obezbedila avio-kompanija. U slučaju promena rasporeda ili otkazivanja leta, ove informacije ćete direktno dobiti od aviokompanije na e-mail adresi koju ste naveli prilikom rezervacije. Preporučujemo da proverite raspored letova na veb-sajtu avio-kompanije 12 sati pre zakazanog vremena polaska i pratite poruke poslate na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karata.
Način na koji možete upravljati svojom rezervacijom zavisi od toga da li je obradjuje eSky ili direktno avio-kompanija (informacije o tome možete pronaći u e-mailu sa vašom kartom (saznajte više o sSky rezervacijama kojima upravlja avio-kompanija).
Ako sadrži tekst "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde", vaša rezervacija je u rukama eSky-a. Ako poruka koju primate glasi: "Proverite veb-sajt aviokompanije za ažurirane informacije o letu", vašu rezervaciju direktno obrađuje aviokompanija.
Zapamtite: Neki niskotarifni avioprevoznici, za razliku od redovnih avio-kompanija (kao što su LOT ili Lufthansa), nemaju direktnu vezu sa drugim partnerima, npr. pretraživačima letova ili uslugama prodaje putovanja kao što je eSky, da bi služili svojim korisnicima. Kao rezultat toga, neki ljudi koji rezervišu karte niskotarifnih aviokompanija putem eSky-a direktno su usluženi od strane prevoznika.
Ako nemate račun, kreirajte ga i dodajte svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u određeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun. Više informacija o svom računu možete pronaći u našem članku.
Ako želite rezervisati određeno mesto, na primer, pored prozora, sa dodatnim prostorom za noge ili pored svojih saputnika, to možete učiniti prilikom rezervacije karte na eSky-u (dostupno samo kod odabranih aviokompanija) ili putem kontakt forme. Ako koristite formu, molimo vas da nam pošaljete informacije najmanje 24 sata pre polaska.
Sistemi rezervacija aviokompanija nasumično dodeljuju sedišta na avionu, pa ako putujete sa nekim, morate razmotriti gde ćete biti smešteni (jedini izuzetak je kada dete putuje sa starateljem). Kako biste izbegli takve neprilike, vredi kupiti odabrana mesta na avionu.
Rezervacije su podložne naknadi, a cena zavisi od aviokompanije i vrste traženog sedišta. Na vaš zahtev, poslaćemo vam informacije o dostupnosti odabranih mesta i ceni.
Cena ove usluge kreće se od 5 do 25 EUR po osobi (za svaki segment leta)*.
Zapamtite: Broj raspoloživih mesta na avionu dinamično se menja, pa odabrana mesta možda neće biti dostupna.
*Cene postavljaju avio-kompanije i mogu varirati, prikazane sume su indikativne.
Prioritetno ukrcavanje možete kupiti prilikom rezervacije karte ili kasnije - do 48 sati pre polaska.
Da biste to uradili, izaberite relevantnu opciju u kartici "Moje rezervacije" na svom eSky računu. Ako nemate račun, napravite ga i dodajte svoju rezervaciju. Unesite broj rezervacije u određeno polje i kliknite na "Dodaj rezervaciju".
Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun.
Takođe možete instalirati eSky mobilnu aplikaciju za još lakši pristup rezervacijama.
Zapamtite: Usluga prioritetnog ukrcavanja je ograničena i možda neće biti dostupna.
Primer uslova kupovine i korišćenja usluge:
* Cene postavljaju aviokompanije i mogu varirati. Navedeni iznosi su indikativni.
Ako Vašom rezervacijom upravlja eSky, proverite raspored u svom eSky računu 12 sati pre zakazanog vremena polaska i pratite poruke primljene na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karata. Ukoliko dođe do promene vremena leta, dobićete poruku sa naslovom "VAŽNO! Promena vremena, avio karta [vaš broj rezervacije]". Takođe ćemo Vam poslati novu kartu sa revidiranim vremenima leta i svim potrebnim informacijama putem e-maila na adresu koju ste naveli prilikom rezervacije.
Informacije o promenama vremena leta možete pronaći u svom računu pod karticom "Moje rezervacije". Ako nemate račun, kreirajte ga i uvezite svoju rezervaciju. Unesite broj rezervacije u odgovarajuće polje i kliknite 'Dodaj rezervaciju'.
Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun.
Iz praktičnih razloga, vredi koristiti eSky mobilnu aplikaciju.
Ako Vašu rezervaciju obrađuje avio-kompanija
Dobićete sve informacije o promenama u rasporedu direktno od aviokompanije na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karata. Takođe možete proveriti trenutni raspored letova na veb-sajtu aviokompanije. Preporučujemo da proverite raspored letova na veb-sajtu aviokompanije 12 sati pre zakazanog vremena polaska i pratite poruke primljene na e-mail adresu koju ste naveli prilikom rezervacije karata.
Ako ne znate ko obrađuje vašu rezervaciju molimo Vas da proverite e-mail koji smo Vam poslali sa vašom kartom. Ako sadrži tekst "Možete proveriti najnovije informacije o svojoj rezervaciji ovde" - vašu rezervaciju obrađuje eSky. Ako poruka koju primate glasi: "Možete pronaći ažurirane informacije o svom letu na veb-sajtu avio-kompanije" - vašu rezervaciju obrađuje direktno avio-kompanija.
Više informacija o rezervacijama avio-karata možete pronaći u našem članku.
Ako Vam je potrebna informacija o statusu Vaše rezervacije, a ne možete pronaći potvrdu, molimo koristite karticu 'Moje rezervacije' na svom računu. Tamo ćete pronaći sve informacije o svom putovanju. Ako nemate račun, kreirajte ga i dodajte svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u odgovarajuće polje i kliknite 'Dodaj rezervaciju'.
Zapamtite: Dodavanje rezervacije u Vaš račun funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš račun.
Iz praktičnih razloga, vredi koristiti eSky mobilnu aplikaciju.
Takođe šaljemo potvrdu putem e-maila koji dobijate nakon rezervacije karte. Ako ne pronađete ovu poruku u svom inboxu, molimo proverite SPAM folder i uverite se da je e-mail adresa koju ste naveli prilikom rezervacije ispravna. Takođe možete ponovo poslati e-mail sa potvrdom o karti koristeći formular na našem veb-sajtu.
Ako ste sigurni da ste uneli pogrešnu e-mail adresu prilikom rezervacije, na primer, greškom prilikom kucanja, molimo vas da nas kontaktirate telefonom radi neophodnih promena.
Broj za hitne slučajeve i radno vreme nalazi se na vašoj karti.
Takođe možete prijaviti grešku koristeći kontakt formu.
Ako želite promeniti ili ispraviti podatke o putniku, molimo vas da nas kontaktirate koristeći kontakt formu.
Mnogo toga zavisi od toga da li želite promeniti podatke ili ih samo malo ispraviti:
Promena podataka na Vašoj karti, na primer, prenos karte na drugu osobu - većina avio-kompanija ne dozvoljava vam da menjate podatke na karti.
Ispravka netačnih podataka, na primer, greške u imenu i prezimenu, obično je moguća, ali obim i cena će zavisiti od avio-kompanije.
Bilo koja netačna informacija na karti, kao što su
trebalo bi odmah prijaviti. Proverićemo mogućnost ispravljanja navedenih grešaka, pružiti informacije o mogućim troškovima i kontaktirati linije u vezi sa ovim pitanjem.
Zapamtite: Nedostatak srpskog karaktera na karti nije greška, avio-kompanije namerno ih ne koriste. Slova sa akcentima ili drugim posebnim karakterima (npr. č, é, ö) zamenjuju se na isti način, kao i uklanjanje razmaka i interpunkcijskih znakova u višedelnim prezimenima.
Mogućnost promene datuma leta zavisi od aviokompanije i obično je predmet dodatnih naknada.
Zatim ćemo kontaktirati liniju i javiti vam da li je promena moguća, koliko će koštati i šta još treba učiniti da biste izvršili promenu.
Neki niskotarifni avio-prevoznici dozvoljavaju promene datuma leta, ali ćete morati da ih platite (do 185 EUR, u zavisnosti od avio-kompanije), dok neki kruzeri dozvoljavaju samo kao deo skupljih tarifa. Naknada za promenu se naplaćuje po osobi i po letu uključenom u rezervaciju. Ako je cena novih karata veća, moraćete platiti razliku. Ako je niža, linije neće vratiti razliku.
U nekim slučajevima naplaćujemo servisnu naknadu od 20 EUR (po putniku), koja je uključena u konačnu cenu promene. O tome ćemo vas obavestiti pre donošenja konačne odluke.
Da biste dobili račun za Vašu rezervaciju u eSky-u, odaberite opciju "Želim primiti PDV račun" prilikom rezervacije leta ili smeštaja. Ovo je jedini način da zatražite račun za usluge koje ste kupili od nas.
Poslaćemo Vam račun na navedenu e-mail adresu. Ako ga i dalje ne primite, molimo Vas da nas kontaktirate koristeći kontakt formu.
Ne znate da li ste uspeli da platite svoju rezervaciju ili čekate da se finalizuje? Možete to lako i brzo proveriti u kartici "Moja rezervacija" u svom eSky računu. Ako nemate račun, kreirajte ga i dodajte svoju rezervaciju. Da biste to uradili, unesite broj rezervacije u odgovarajuće polje i kliknite "Dodaj rezervaciju".
Zapamtite: Uvoz rezervacije u vaš nalog funkcioniše samo za rezervacije napravljene sa istom e-mail adresom kojom je kreiran vaš nalog.
Dobićete lak i brz pristup svom nalogu zahvaljujući eSky mobilnoj aplikaciji.
Ako želite, možete se raspitati o statusu vaše rezervacije koristeći kontakt formu ili pozvati našu liniju. Broj pomoćne linije i radno vreme pronaći ćete na Vašoj karti.
Možete promeniti podatke o kupcu (ne putniku!) do 30 dana nakon kupovine karte ili rezervacije smeštaja, mada ne u svim slučajevima. Dozvoljavamo vam promenu podataka:
Nije moguće promeniti podatke između firmi ili iz firme na fizičko lice.
Ako želite promeniti podatke o kupcu karte na fakturi, molimo vas da nas kontaktirate koristeći kontakt formu.
Potvrda o osiguranju je finansijski dokument sličan računu. Iz tog razloga ne izdajemo račun za osiguranje. Potvrdu ćete pronaći zajedno sa svojom kartom u e-mailu pod nazivom "Vaša elektronska karta". Ako je ne možete pronaći, proverite svoj račun ili SPAM folderi uverite se da imate ispravnu e-mail adresu koju ste koristili prilikom rezervacije.
Iznos povraćaja zavisi od usluga kupljenih sa kartom i odluke avio-kompanije o iznosu povraćaja. Pomenuti iznos ne uključuje, između ostalog: naknadu za uslugu i dodatne usluge kupljene u eSky-u.
U nekim slučajevima, avio-kompanije vraćaju novac za otkazane rezervacije u nekoliko delova, npr. za određene putnike, ako je rezervacija obuhvatala karte za veći broj ljudi, ili ako je uključivala dodatne usluge koje pruža aviokompanija, kao što su dodatni prtljag, rezervacije sedišta, itd.
Saznajte više o tome šta je uključeno u Vaš povraćaj.
eSky Wallet je elektronski novčanik koji vam omogućava da primite novac u okviru promotivnih kampanja kako biste ga koristili u eSky-u ili da dobijete brz povraćaj za neiskorišćenu avio rezervaciju.
Možete ga koristiti samo nakon što primite poruku od nas sa opcijom da odaberete ovu vrstu povraćaja ili učestvujete u promotivnim kampanjama.
Radno vreme
Ponedeljak - Petak: 09:00 - 17:00
Trudimo se da odgovorimo najbrže moguće.