Jelovnik

LOT

Najpovoljnije ponude avio kompanije LOT na eSky

Cena po 1 odrasloj osobi u dva pravca

LOT

Poljska avio-kompanija PLL LOT je jedan od najstarijih avio-prevoznika na svetu i glavni avio-operater u Poljskoj, koji je aktivan u avio-prevozu još od 1929. Prvi međunarodni let bio je obavljen 1. aprila 1930. na relaciji Varšava – Bukurešt.

Uskoro, počela je prodaja karata za linije koje su spajale poljski glavni grad sa Atinom, Bejrutom i Helsinkijem. Od 1931. LOT-ov logo je ždral. 

Prtljag

Avio-kompanija LOT dozvoljava da sa sobom ponesete ručni prtljag prilikom ukrcavanja. Njegova veličina je opisana od strane avio-kompanije i može varirati u zavisnosti od rezervisane klase i destinacije. Registrovani prtljag u LOT-u poseduje specifične dimenzije i veličinu. One takođe zavise od klase kojom se putuje i destinacije. 

 

Rezervisanje klasa

U zavisnosti od dužine leta, LOT ima upravlja sa dva sistema rezervisanih klasa. Svaka klasa se razlikuje pristupom uslugama tokom planiranja putovanja ili samog leta.

LOT Ekonomska Simple namenjena je putnicima, kojima povoljna cena je bitan faktor prilikom putovanja. U cenu karte uključene su između ostalog grickalice i piće i mogućnost odabira načina čekiranja. Dodatno se plaćaju osveženja, registrovani prtljag i odabir sedišta.

LOT Ekonomska klasa je proširena za registrovani prtljag koji je uključen u cenu i za mogućnost dobijanja popusta za decu.

LOT Ekonomska Plus je za zahtevnije klijente i nudi posebnu telefonsku kontakt liniju, prednost prilikom čekiranja, ukrcavanja i predavanja prtljaga, sedišta na početku aviona, kao i plaćeni pristup poslovnom klubu.

LOT Biznis klasa je najudobniji način putovanja na kratkim putovanjima. Cena karte obuhvata sve pogodnosti iz nižih klasa, kao i zasebno čekiranje i bezbedonosnu kontrola, koje omogućavaju putnicima da brzo prođu avionsku proceduru.

LOT Ekonomska klasa omogućava putnicima povoljno putovanje u slučaju letenja na dalje destinacije. U  ceni karte putnicima su na raspolaganju ćebe sa jastukom, zabavni sadržaj tokom leta, osveženja i pića, telefonska kontakt linija, registrovani prtljag, čekiranje online i na samom aerodromu.

LOT Premium klasa označava prioritet prilikom čekiranja, ukrcavanja i predavanja prtljaga, pristup štampi i mogućnost odabiru sedišta. Dodatno se naplaćuje pristup poslovnom klubu.

LOT Business klasa je najudobniji način putovanja na dugim relacijama. U cenu karte su uključene sve pogodnosti kao i pristup poslovnom klubu. Putnici mogu proći kroz zasebno čekiranje i odvojenu bezbednosnu proveru, koja im omogućava da brzo završe aerodromku proceduru. 

Online čekiranje

Online čekiranje otvara se 24 časa pre poletanja i zatvara se 120 minuta pre polaska. U poslednjem koraku čekiranja možete odštampati kartu za ukrcavanje ili naručiti sms poruku sa veb-linkom za stranicu gde se čuva virtuelna bording karta.

Čekiranje putem mobilnog telefona moguće je u isto vreme, ali kartu za ukrcavanje morate preuzeti 30 minuta pre poletanja na samom aerodromu.

Možete takođe odabrati i jednostavno, samostalno čekiranje na automatima koji se nalaze na aerodromu. Sve što trebate uraditi jeste da odete do mesta za samostalno čekiranje, unesete svoje ime, prezime i broj rezervacije i automat će vam odštampati kartu za ukrcavanje.

Flota

Flota poljske avio-kompanije sačinjena je od 36 aviona. Za domaće letove i letove srednje razdaljine koriste se avioni tipa: Embraer 170, Embraer 175, Embraer 195, Boing 737-400 i Boing 737-800. Za letove za dalje destinacije koriste se moderni avioni poput Boinga 787 Dreamliner.

Aerodrom Frederik Šopen u Varšavi

Glavna baza LOT-a, aerodrom Frederik Šopen nalazi se u Varšavi. Na aerodromu nalazi se poslovni klub poljskog avio-prevoznika: LOT Biznis Klub „Polonez” i LOT Elitni Klub.

U klubu za putnike tokom čekanja postoje kupatila sa tuševima, serviraju se ručak i grickalice, pića (takođe i alkoholna), na raspolaganju su novine, kompjuteri, TV, besplatan WiFi pristup. Pristup klubu zavisi od rezervisane klase. 

Osveženje

Ponuda osveženja LOT avio-kompanije na letovima razlikuje se u zavisnosti od destinacije i rezervisane klase. Na letovima za destinacije koje traju do 6 sati, obroci se služe putnicima koji putuju Biznis i Ekonomskom Plus klasom. Ostali dobijaju male grickalice, i mogu koristiti ponudu LOT Gurmana, koja sadrži između ostalog sendviče, pića i slatkiše.

Na letovima za daleke destinacije, obroci su uračunati u cenu karte za one koji putuju Biznis ili Premium klasom, dok oni koji putuju Ekonomskom mogu kupiti obrok za vreme rezervisanja karte (ili najmanje 12 sati pre polaska) putem servisa Moj Meni Premium (My Menu Premium). Na dalekim letovima dostupan je i Sky bar.

Na letu možete naručiti različite obroke, bez glutena, vegetarijanske, sa malim sadržajem laktoze, za dijabetičare i itd. 

Dodatne usluge

Putovanje dece do 12 godina bez pratnje zahteva raniju rezervaciju specijalnog asistenta – zaposlenog u LOT-u, koji bi pratio mladog putnika od čekiranja do trenutka kada ga na aerodromu destinacije ne preuzme odrasla, ovlašćena osoba.

Ukoliko želite poneti sa sobom sportsku opremu ili muzički instrument, čija je veličina veća od standardnog prtljaga, moguće je to uz upotrebu dodatnog servisa Moj dodatni prtljag (My Additional Luggage). Možete ga naručiti najmanje 24 časa pre poletanja.

Ako putujete sa životinjom, ona se može uneti u kabinu ili u odeljak za prtljag u zavisnosti od njene težine i veličine. Prevoz životinja mora biti prijavljen najmanje 48 sati pre poletanja.