Meni

Qatar Airways

Najpovoljnije ponude avio kompanije Qatar Airways na eSky

Cena po 1 odrasloj osobi u dva pravca

Saznajte više o Qatar Airways

Qatar Airways

Aviokompanija Qatar Airways je osnovana 1993. godine. Trenutno je jedan od najbrže rastećih prevoznika na svetu. 50% katarske nacionalne aviokompanije je u vlasništu države, ostala polovina pripada privatnim investitorima. Prevoznik je član Organizacije arapskih avioprevoznika (Arab Air Carriers Organization). Sedište aviokompanije nalazi se u katarskom glavnom gradu – Dohi. 2014. godine, SKAJTRAKS je dodelio Qatar Airways-u titulu najbolje aviokompanije Bliskog Istoka, osmi put za redom.

Prtljag

Na letovima Qatar Airways, ručni prtljag je dozvoljeno poneti sa sobom u avion. Dimenzije i težina prtljaga određeni su od strane aviokompanije i mogu biti različite u zavisnosti od rezervisane klase i relacije putovanja. Predati prtljag na letovima kompanije Qatar Airways mora isto ispunjavati određene uslove što se tiče dimenzije i težine koje takođe mogu varirati u zavisnosti od klase na letu i destinacije.

Klase

Putnici u ekonomskoj klasi mogu računati na visoku udobnost sedišta sa proširenim prostorom za noge, jastuke, ćebad, utičnice za elektronske uređaje, iteraktivan audio i video sistem a svaka letelica Boing 787 ima obezbeđen besplatan pristup internetu na svakom sedištu. Za decu i odrasle tu je i veliki izbor filmova, muzike i video igrica. Biznis klasa opremljena je posebnim sedištima koja se mogu rasklopiti i koristiti kao krevet. Putinicma u ovoj klasi takođe su omogućeni uslovi za rad prilikom leta zahvaljujući većem prostoru, privatnosti, priključcima za laptopove i besplatnom WiFi na letovima Boing 787. Tokom letova, služi se hrana pripremljena od strane vrhunskih kulinarskih majstora. Za putnike u prvoj klasi obezbeđen je udoban krevet i lična posluga. Avioprevoznik izuzetno vodi računa o kvalitetu usluge i do najsitnijih detalja, od prvoklasnih jela aranžiranih od strane svetski priznatih šefova kuhinje do različitih setova za putovanja brendiranih imenom Kristijan Dior. Servirana jela pripremljena su od strane najboljih kuvara.

Online check-in

Online check-in je usluga dostupna skoro za sve destinacije. Obično, čekiranje putem interneta je moguće od 36 sati pre leta do 90 minuta pre planiranog polaska aviona. Mobilni check-in – ovo je usluga koja omugućava da se putnici čekiraju putem posebne aplikacije na svom mobilnom telefonu. Aplikacija se može koristiti preko sistema Android, iOS i BlackBerry. Check-in na aerodromu se otvara najčešće 3 sata pre poletanja, a zatvara sat vremena (za putnike ekonomske klase) ili 45 minuta (u biznis klasi) pre planiranog poletanja.

Flota

Qatar Airways poseduje flotu od preko 200 letelica. Ona uključuje: Erbas A320-200, Erbas A321-200, Erbas A330-200, Erbas A330-300, Erbas A340-600, Boing 777-200, Boing 777-300, Boing 787-8, Erbas A330 Freighter, Boing 777 Freighter, Bombardier Čelendžer 605, Bombardier Global 5000, Bombardier Global Express XRS.

Međunarodni aerodrom Hamad

Sedište aviokompanije Qatar Airways nalazi se na Međunarodnom aerodromu Hamad, u glavnom gradu Katara – Dohi. Na aerodromu nalazi se salon za Qatar Airways-ove putnike biznis klase: Al Mourjan Business Lounge. Putnici imaju na raspolaganju obiman meni, porodične sobe i sobe za odmor, gde se mogu opustiti pre nadolazećeg putovanja. U zavisnosti od potreba, putnicima obezbeđeni su kompjuterski ekrani i WiFi, tu su i sobe za video igrice gde putnici mogu uživati koristeći između ostalog simulatore Formule 1. 2014. godine, po drugi put salon je primio SKAJTRAKSOVO priznanje za najbolji biznis salon.

Osveženje

Putnici Qatar Airways-a mogu uživati u meniju pripremljenom od strane 4 izvanrednih majstora kuhinje iz različitih krajeva sveta. Možete da okusite tako arapske specijalitete kako i sezonske salate, jela od mesa, deserte i grickalice. Kompanija nudi isto posebne obroke pripremljene na zahtev: tu su jela bez glutena, jela za dijabetičare, hrana bez laktoze, košerni obroci i slično. Specijalni zahtevi trebaju biti najavljeni aviokompaniji minimalno 72 sata pre poletanja.

Dodatne usluge

Osobe sa invaliditetom i svi kojima je potrebna posebna nega trebaju prijaviti svoju potrebu aviokompaniji za vreme rezervisanja aviokarte ili najkasnije 48 sati pre poletanja. Pas-vodič može putovati u putničkoj kabini isključivo na letovima za i iz SAD-a. Na ostalim letovima životinja mora biti smeštena u prtljažnom delu aviona, a usluga je besplatna. Deci obezbeđeni su setovi filmova, video igrica, bojice, bojanke i slatkiši. Roditelji manje dece mogu računati da im se obezbede pelene, vlažne maramice i slično.