Meni

Provjera rezervacija od strane avio kompanije

Provjera rezervacija od strane avio kompanije

Neke niskotarifne avionske kompanije, poput Rajanera, uvele su dodatnu proveru identiteta putnika. To je standardna procedura kod tih avionskih prevoznika i odnosi se samo na na neke od rezervacija. U nastavku članka saznaćete šta je verifikacija, kako da je obavite i šta će vam biti potrebno (npr. ispravna kamera na telefonu ili laptopu).

Da li je vaša karta validna?

Da. Informacije o neophodnosti verifikacije rezervacije ne poništavaju vašu kartu. I dalje možete da pođete na svoje putovanje jer je vaša karta važeća.

Da li morate da verifikujete svoju rezervaciju?

Da, ako dobijete imejl o neophodnoj verifikaciji rezervacije. Ako je ne verifikujete, nećete moći da se čekirate onlajn i platićete do 55 € po osobi za čekiranje na aerodromu. U skladu sa pravilima avionskog prevoznika i Opštim uslovima, takva naknada ne podleže žalbi.

Gde možete da nađete link za formular za verifikaciju?

Link ćemo vam poslati u elektronskoj pošti sa informacijom o verifikaciji rezervacije ili ćete ga dobiti direktno od avio-kompanije.

Šta treba da znate pre nego što verifikujete

rezervaciju? Pre svega, neće uvek avionska kompanija tražiti da verifikujete vašu rezervaciju. Da li morate da je obavite ili ne, saznaćete iz primljene elektronske pošte.

Ukoliko ne dobijete takav imejl, možete da upravljate svojom rezervacijom i da obavite onlajn čekiranje u odgovarajuće vreme da biste započeli putovanje.

Ukoliko dobijete ovakav imejl, pripremite nekoliko stvari koje će vam pomoći da brzo verifikujete rezervaciju. Šta treba da imate kod sebe?

  • Uređaj sa ispravnom kamerom, kao što su telefon, tablet ili laptop na kojima možete da obavite verifikaciju.
  • Kreditnu karticu u slučaju ukoliko će biti potrebno da se pokrije skromna naknada za verifikaciju.
  • Broj avionske rezervacije koji možete pronaći u imejlu koji smo Vam poslali ili u svojoj elektronskoj karti.
  • Lični dokument koji ćete koristiti na putovanju, kao što je, na primer, pasoš.
  • Ostale podatke koji su traženi na eSky formularu za rezervaciju, kao što su npr, adresa, broj telefona, imejl adresa, itd...

Avio-linija ne mora da traži sve ove informacije, ali nije loše da ih imate pri ruci pre nego što počnete sa verifikacijom.

Kako obaviti verifikaciju rezervacije na internet stranici avionskog prevoznika?

  1. Kliknite na link koji smo vam poslali u imejlu i unesite tražene podatke. Pre nego što počnete da unosite podatke, proverite da li je adresa u traci brauzera tačna (naziv avionske linije treba da se pojavi u domenu u adresi).
  2. Sam obrazac za verifikaciju može da se sastoji od nekoliko koraka, pa pratite uputstva na stranici.
  3. Avio-prevoznik takođe može da zatraži da skenirate ili fotografišete dokument koji je korišćen za rezervaciju, kao i da fotografišete svoje lice. Da biste to uradili, upotrebite kameru na uređaju koji koristite. Ovo je trenutno veoma popularno rešenje koje takođe koriste npr. banke.

Svaki put, pre nego što pređete na sledeći korak verifikacije, još jednom proverite da li su podaci koje navodite tačni. Ovo je veoma važno, jer ako unesete netačne podatke ili uradite neispravnu fotografiju, linija može od vas tražiti da se podvrgnete verifikaciji ispočetka.

Da li morate svaki put da verifikujete svoju rezervaciju?

Bez obzira da li je to vaša prva ili neka naredna rezervacija, avionska kompanija će možda želeti da je verifikuje. Međutim, nie każda rezerwacja wymaga weryfikacji. Jeśli linia będzie jej potrzebowała, dowiesz się o tym z e-maila.

Uputstva i predlozi navedeni u ovom članku i povezanim člancima samo su informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo kakva potraživanja prema eSky.rs.

Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
Po mom mišljenju, ovaj članak:
Hvala na Vašem mišljenju!