Meni

Avio karte

Povratne karte, promena datuma leta, žalbe

Spisak tema

Check-in na aerodromu

Check-in na aerodromu

Check-in (odnosno prijava za let) na aerodromu je proces tokom kojeg putnik, nakon dolaska na aerodrom, predaje prtljag koji ne želi ili, ko

Obroci koji se poslužuju u avionu

Obroci koji se poslužuju u avionu

U niskotarifnim (lou-kost) avio-kompanijama obroci i piće nisu uključeni u cenu, ali možete naručiti i platiti nešto sa menija tokom leta. R

Online check-in: šta je to?

Online check-in: šta je to?

Onlajn prijava za let (čekiranje onlajn; online check-in) je prijavljivanje za predstojeći let koje se obavlja putem interneta. Druga dostup

Prava i odgovornosti putnika

Prava i odgovornosti putnika

Prava i odgovornosti putnika unutar granica Evropske unije regulisane su Uredbom (EC) broj 216/2004 od strane Evropskog Parlamenta i Saveta

Provjera rezervacija od strane avio kompanije

Provjera rezervacija od strane avio kompanije

Neke niskotarifne avionske kompanije, poput Rajanera, uvele su dodatnu proveru identiteta putnika. To je standardna procedura kod tih avions

Vaš eSky nalog: šta vam pruža i kako da ga koristite?

Vaš eSky nalog: šta vam pruža i kako da ga koristite?

Pošto obraćamo pažnju na vaš komfor, stvorili smo i neprestano poboljšavamo vaš eSky nalog. Proverite kako lakše možete da upravljate svojim

Važne informacije o Vašem putovanju (COVID-19)

Važne informacije o Vašem putovanju (COVID-19)

Dragi klijenti, Zbog brojnih pitanja koja dobijamo želimo da Vas obavestimo da naši konsultanti redovno rešavaju zahteve. Trenutno je bro

Vraćanje sredstava za otkazan let: šta ono obuhvata?

Vraćanje sredstava za otkazan let: šta ono obuhvata?

Ukoliko je avionska kompanija otkazala vaš let, imate pravo na vraćanje sredstava za putovanje koje nije obavljeno. Međutim, morate imati na