Meni

Osiguranje u slučaju otkazivanja putovanja All Risk

Osiguranje u slučaju otkazivanja putovanja All Risk

Da li planirate putovanje, ali se brinete zbog nepredvidivih situacija koje bi mogle da vam pokvare planove? Ili možda kupujete avionske karte mnogo vremena unapred i ne znate da li će vaše putovanje uopšte biti moguće? Osiguranje u slučaju otkazivanja putovanja All Risk pruža sveobuhvatno osiguranje od nepredviđenih situacija, u slučaju da ne dođe do realizacije vašeg putovanja. Pažnja! Ova opcija je dostupna za letove koji će da se realizuju 1. jula ili kasnije.

Osiguranje All Risk vam pruža mogućnost da otkažete svoje putovanje od trenutka kada rezervišete kartu do 24 sata pre planiranog poletanja. Zahvaljujući njemu, možete bezbedno odustati od putovanja i dobiti 90% troškova za kupljene karte. Osiguranje će vam pokriti troškove u slučaju otkazivanja iz bilo kog dokumentovanog razloga, npr. bolesti (uključujući bolest najbližih, pa čak i psa ili mačke!), ispita, gubitka ili započinjanja novog posla!

U kojim situacijama mogu iskoristiti osiguranje All Risk?

Osiguranje u slučaju otkazivanja putovanja All Risk omogućuje vam povraćaj 90% troškova za avionske karte u svakom dokumentiranom slučaju. Među njima mogu biti:

  • nesrećan slučaj ili iznenadna bolest osiguranika, suosiguranika ili njima bliskih osoba i kućnih ljubimaca (npr. psa ili mačke),
  • potvrđena zaraza koronavirusom SARS-CoV-2 osiguranika, suosiguranika ili njima bliskih osoba (bolest COVID-19),
  • pogoršanje hronične bolesti, npr. dijabetesa,
  • komplikacije tokom trudnoće,
  • smrt osiguranika, suosiguranika ili njima bliskih osoba,
  • materijalna šteta prouzrokovana nesrećnim slučajem od koje štetu trpi osiguranik ili suosiguranik, zbog čega mora da boravi u mestu prebivališta (npr. obijanje kuće, krađa automobila),
  • gubitak posla osiguranika ili osiguranika (osim u slučaju gubitka posla zbog krivice zaposlenika),
  • zapošljavanje osiguranika ili suosiguranika za vreme planiranog putovanja, pod uslovom da ga poslodavac prethodno nije najavio za taj datum,
  • promena termina polaganja ispita,
  • nestanak dokumenata osiguranika ili suosiguranika koji je prijavljen vlastima, a koji su neophodni za realizovanje putovanja (pasoš, lična karta, itd…)
  • ostali dokumentovani razlozi koji onemogućavaju putovanje.

Šta ću da dobijem u slučaju otkazivanja osiguranog leta?

Ako koristite osiguranje u slučaju otkazivanja putovanja All Risk, do 24 sata pre početka planiranog putovanja ćete dobiti:

  • povraćaj 90% troškova za avionske karte

Poređenje osiguranja All Risk i standardnog osiguranja troškova za otkazivanje putovanja

Rezervišući letove preko eSky-a, možete iskoristiti dve mogućnosti za osiguranje prilikom otkazivanja putovanja. All Risk možete kupiti samo tokom rezervacije, a standardno osiguranje u slučaju otkazivanja i kasnije, ali najkasnije do 5 dana nakon rezervacije karata. Pogledajte u čemu se te dve mogućnosti razlikuju.

  Osiguranje All Risk Standardno osiguranje
Povod za otkazivanjei Svaki dokumentovan slučaj (videti primere) Strogo definisani slučajevi
Pokriva zarazu od COVID-19 Da, ali pod uslovom da se dokumentuje Da, ali samo u slučaju hospitalizacije
Mogućnost kupovine osiguranja Samo prilikom rezervacije karte Nakon rezervacije karte (maksimalno do 5 dana nakon rezervacije)
Povraćaj sredstava za avionsku kartu 90% troškova karte (do iznosa 3.500 evra) Do 5000 evra
Cena 10% iznosa kupljenih karata 4% iznosa kupljenih karata
Za koga?

Idealno za osobe koje:

  • plaše se da se ne razbole (misleći i na svoje bližnje, npr. decu) neposredno pre putovanja,
  • rade ili studiraju i plaše se da će ih njihove obaveze onemogućiti da putuju,
  • u drugom su stanju ili imaju hroničnu bolest (npr. dijabetes),
  • imaju kućne ljubimce (npr. psa ili mačku),
  • žele da budu zaštićene od nepredviđenih događaja (npr. gubitka ili krađe dokumenata),
  • planiraju putovanje znatno unapred,
  • žele biti sigurni kako će im biti vraćeni nastali troškovi, 
  • kupuju karte bez mogućnosti njihovog povraćaja (npr. kod niskotarifnih aviokompanija: Ryanair, Wizz Air, easyJet itd...).

Idealno za osobe koje:

  • žele da se zaštite u slučaju neočekivanih ozbiljnih životnih događaja.

Kako mogu prijaviti odustanak od putovanja?

Situaciju koja onemogućava polazak ili nastavak putovanja potrebno je prijaviti u roku do 3 dana od njenog nastanka pozivom na telefonski broj ili slanjem poruke na imejll adresu navedenu u sertifikatu osiguranja. Kako biste ubrzali postupak, molimo vas da navedete ime osigurane osobe i broj sertifikata.

Kada mogu da kupim osiguranje All Risk?

Osiguranje može da se kupi jedino tokom obavljanja rezervacije avionskih karata za putovanje koje će početi 1. jula tekuće godine ili kasnije. Kako biste to učinili, u formularu za rezervaciju treba odabrati osiguranje All Risk. Trošak osiguranja automatski se dodaje trošku za rezervacije, a plaćate ga zajedno sa avionskim kartama i ostalim izabranim uslugama. 

Pažnja! Osiguranje otkazivanja putovanja All Risk ne može da se kupi nakon što ste već obavili rezervaciju na eSky internet stranici.

Koliko košta kupovina osiguranja All Risk? Cena je 10% vrednosti avionskih karata, tako da ih možete kupiti po ne preterano visokoj ceni, npr. u slučaju rezervisanja tzv. nepovratne karte, odnosno karte koja se ne može vratiti (Ryanair, Wizz Air, easyJet). 

 

Uputstva i predlozi navedeni u ovom članku i povezanim člancima samo su informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo kakva potraživanja prema eSky.rs.

Da li ste u članku našli informacije koje ste tražili? Da | Ne
Po mom mišljenju, ovaj članak:
Hvala na Vašem mišljenju!