Imate avionsku kartu kupljenu preko eSky-a i dobili ste imejl u vezi sa tom rezervacijom od avionske linije? Ovo se može dogoditi ukoliko preko eSky kupite avionsku kartu niskobudžetnih avio-prevoznika (npr. Ryanair ili Wizz Air). U tom slučaju, uslugu rezervacije pruža direktno avionska kompanija. Upoznajte se s tim kada to može da se dogodi i šta treba da radite u takvoj situaciji.
Stižu mi mejlovi od avionske kompanije. Zašto?
Niskobudžetne avionske linije (npr. Ryanair ili Wizz Air) poznate su po niskim cenama karata i razgranatom mrežom letova. Zbog toga putnici često koriste usluge ovih prevoznika. Niske cene karata su rezultat mnogih faktora, na primer korišćenja manje popularnih aerodroma ili minimalnog opsega usluga dostupnih u okviru cene karte (npr. nema prijavljenog prtljaga ili je čak ograničena veličina ručnog prtljaga). Jeftine avionske linije, za razliku od tradicionalnih avio-kompanija (kao što su LOT ili Lufthansa), takođe nemaju direktan kontakt sa drugim partnerima, kao što su pretraživači letova ili servisi za prodaju turističkih usluga i ne koriste ih za opsluživanje svojih korisnika. Usled toga osobe koje preko eSky-a rezervišu karte jeftinijih avionskih linija neposredno opslužuju prevoznici.
Kada mogu da dobijam mejlove od avionskih kompanija?
Mejlove možete da primate direktno od avionskog prevoznika kada imate kartu za let jeftine avionske kompanije. Tada, nakon što uplatite rezervaciju preko eSky-a, od nas ćete dobiti kartu u kojoj ćete pronaći sve informacije o tome da li se i u kom obimu vašu rezervacija obrađuje od strane avio-kompanije ili eSky-a. Zapamtite! Ukoliko se u vašem inboksu pojave mejlovi od avionske kompanije u vezi sa rezervacijom kupljenom preko eSky-a, pročitajte ih i pratite informacije sadržane u njima.
Prevoznici vas mogu direktno obaveštavati o:
- onlajn čekiranju,
- promeni rasporeda,
- pravilima koja se odnose na putovanje (npr. o potrebi ispunjavanja dodatnih formulara),
- drugim relevantnim događajima ili preporukama.
Upozorenje! U nekim slučajevima kada putujete preko niskobudžetnih avio-kompanija, na primer, kada se putovanje sastoji od nekoliko letova sa različitim avionskim linijama, rezervacijom u potpunosti upravlja eSky i nećete dobijati imejlove od avionskih kompanija.
Šta treba da radim kada dobijem imejl od avionske linije vezan za rezervaciju?
U većini slučajeva, rezervacijom karata jeftinih avionskih linija na Sky-u neposredno upravlja avio-kompanija. O tome ko i u kom obimu upravlja vašom rezervacijom obavestićemo vas putem imejla gde je priložena vaša karta i kom u naslovu piše „Vaša elektronska karta“.
Potpuno upravljanje rezervacijom od strane avio-kompanije znači da se morate pridržavati svih informacija sadržanih u imejlovima koje primite od avionske kompanije. Na primer: kako biste se prijavili i saznali sve potrebne informacije o vašem letu, treba direktno da kontaktirate avionsku kompaniju. Ne zaboravite da informacije o aktuelnom rasporedu letova proverite takođe i na internet stranici avionskog prevoznika!
Međutim, ako želite da u takvu rezervaciju uključite dodatne usluge ili promenite datum leta, takođe možete da kontaktirate eSky.