Meni

Šta je elektronska karta?

Šta je elektronska karta?

Elektronska karta ili e-tiket je elektronski zapis u rezervacionom sistemu avio kompanije u kojem se nalaze sve informacije u vezi sa letom, putnikom i plaćanjem.

Putnik koji je nabavio e-tiket , primiće na svoj mejl samo potvrdu o kupljenoj karti zajedno sa brojem rezervacije ili brojem karte i ličnim podacima osobe koja putuje. Sama avio karta je zapravo elektronski zbir informacija zabeleženih u digitalnoj bazi podataka aviokompanije.

Mejl sa brojem rezervacije i brojem elektronske avio karte putnik prima u roku do 48 sati nakon kupovine.  U slučaju da niste primili takav mejl ili niste u mogućnosti da ga pronađete, na primer u situaciji kada ste kartu kupili par meseci pre planiranog putovanja, moraćete da kontaktirate avio kompaniju. Kartu ćete ponovo primiti na mejl adresu koju ste naveli..

Šta treba uraditi sa elektronskom kartom?

Od momenta kada Vam budemo poslali elektronsku kartu, morate zabeležiti  Vaš broj rezervacije ili odštampati sve iz e-maila i poneti sa sobom na aerodrom. Na osnovu toga biće sproveden check-in.

Od prvog juna 2001.god sve aviokompanije, članice IATA (Medjunarodne asocijacije avioprevoznika), izdaju isključivo elektronske karte.

Da li mi trebaju neki drugi dokumenti?

Jedini način da se utvrdi da je putnik koji se pojavio na letu i putnik za kojeg je izdata avio karta ista osoba, je uporedba informacija navedenih za vreme rezervacije sa podacima u ličnom dokumentu. Zbog toga izuzetno je važno da na aerodrom ponesete pasoš ili ličnu iskaznicu.

Uputstva i predlozi navedeni u ovom članku i povezanim člancima samo su informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo kakva potraživanja prema eSky.pl S.A.

Zainteresovao vas je članak, ali treba vam više informacija?
Hvala na pomoći

Vaše mišljenje će nam pomoći da kreiramo bolje i više prilagođene članke.

Trenutno nismo u mogućnosti da pošaljemo vaše zabeleške

Pošaljite ponovo ili pokušajte kasnije.