Meni

Promene datuma avionske karte. Kako to uraditi?

Promene datuma avionske karte. Kako to uraditi?

Niskotarifni avio-prevoznici

Niskotarifni avio-prevoznici (takozvani lou-kost) u većini slučajeva dozvoljavaju promenu pojedinih podataka na rezervisanoj karti – datum, ime putnika ili destinaciju, u skladu sa pravilnikom dotične avio-kompanije. U slučaju da ste rezervisali kartu kod niskotarifne avio-kompanije, svaka promena se naplaćuje prema određenom cenovniku.

Evo nekoliko osnovnih pravila kad su u pitanju promene rezervacije avionske karte:

  • Promena datuma leta: naknada se plaća za svakog putnika i za svaki segment leta, a u nju se nekad uračunava i razlika u ceni karte za svakog od putnika.
  • Promena imena putnika: naknada se naplaćuje za svako promenjeno ime i za svaki segment leta, a u nju se nekad uračunava i razlika u ceni karte za sve putnike kojima se menja ime.
  • Promena puta: naknada se naplaćuje za svaki promenjeni segment leta, a u nju se uračunava razlika u ceni između prvobitno i naknadno rezervisanog leta.

Upamtite!

  • Avionska karta uvek se izdaje pojedincu i uvek je lična. Promena imena može vas koštati više nego kupovina nove karte.
  • U slučaju da je cena nove rezervacije niža od cene prvobitne rezervacije, avio-prevoznik ne refundira razliku u ceni.
  • Troškovi promene rezervacije zavise od razlike u ceni između prvobitno rezervisanog i naknadno rezervisanog datuma – kako u slučaju da menjate datum, tako i u slučaju da menjate ime putnika.
  • Promena pravca leta nije moguća tako da zamenite grad poletanja i grad sletanja.
  • Promena leta tako da odaberete drugi zakazani let nekog drugog niskotarifnog avio-prevoznika nije moguća.
  • Promena podataka o platiocu (ako nije putnik naveden u rezervaciji) ne naplaćuje se.
  • Promene se mogu obaviti preko Korisničkog centra.

eSky naplaćuje agencijsku proviziju za svaku izmenu rezervacije, a ona će biti uključena u finalni tošak za naplatu. Provizija se naplaćuje svakom putniku za koga se radi promena rezervacije.

Redovni avio prevoznici

Slično kao i niskotarifni avio-prevoznici, i regularne avio-kompanije dozvoljavaju izmene već izdatih rezervacija.

Upamtite!

  • Promena imena putnika kod većine regularnih avio-prevoznika nije moguća. U slučaju da ipak morate da promenite ime putnika, najbolje je da kontaktirate Korisnički centar kompanije eSky.
  • Sve promene i troškovi u vezi s njima definisani su u pravilima korišćenja vaše avio-karte.
  • Što je niža cena vaše karte i što je jeftinija cena samog leta, to su vm ograničenije opcije za promenu rezervacije.
  • Promotivne cene najjeftinijih karata, onih za ekonomsku klasu, obično ne dozvoljavaju nikakve izmene, a u slučajevima da dozvoljavaju, onda to čine uz visoku naknadu.
  • Ako vam je važna mogućnost promene rezervacije, odaberite tarifu avio-karte s kojom je to moguće uz niže troškove.
  • Promena podataka o platiocu (ako nije putnik naveden u rezervaciji) ne naplaćuje se.
  • Promene se mogu obaviti preko Korisničkog centra.

 

Uputstva i predlozi navedeni u ovom članku i povezanim člancima samo su informativnog i pomoćnog karaktera i ne mogu da budu osnova za bilo kakva potraživanja prema eSky.pl S.A.

Zainteresovao vas je članak, ali treba vam više informacija?
Hvala na pomoći

Vaše mišljenje će nam pomoći da kreiramo bolje i više prilagođene članke.

Trenutno nismo u mogućnosti da pošaljemo vaše zabeleške

Pošaljite ponovo ili pokušajte kasnije.